Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie kochani we wtorek,

to już drugi dzień po poniedziałku także mam nadzieję, że początek tygodnia był dla Was miły.
Ja przychodzę do Was z postem , w którym chcę Wam przedstawić linie kosmetyków naturalnych produkowanych przez firmę Jadwiga. Dzięki uprzejmości firmy mam przyjemność przetestować m.in zabieg na ciało saipan

Maska przeznaczona jest do zabiegów profesjonalnych w salonach kosmetycznych. Jednak ja podjęłam wyzwanie i powiem, że wyszło mi całkiem nieźle, są efekty a to się liczy;)
Serdecznie zachęcam do zajrzenia do sklepu Jadwigi o tu- Jadwiga
Ja też znalazłam dużo zacnych rzeczy dla siebie, we środę kolejny post;)
Saipan - maska na ciało:



Opis producenta:

Zabieg jest połączeniem zabiegów peloidowych, aromaterapii, terapii algami, kwasami AHA, peelingu i body wrapping. Maseczka zawiera błoto z Morza Martwego, olejki eteryczne, sole mineralne, mikroelementy, pierwiastki śladowe, kwasy AHA, algi laminarne.
DZIAŁANIE
: zasada działania SAIPAN opiera się na tym, że rodzaj i stężenie minerałów w wodzie morskiej jest zbliżone do zawartości elektrolitów we krwi człowieka. W tkankach zewnętrznych stężenie substancji mineralnych jest mniejsze niż w tkankach położonych bliżej naczyń krwionośnych. Z kompresu na skórę dostają się w dużym stopniu sole mineralne. Cząsteczki z powodu swych rozmiarów, łatwo wnikają w skórę. W tkance zewnętrznej powstaje więc nadmierne ich stężenie, przyspieszając metabolizm komórkowy. Oprócz zmniejszenia obwodów ciała, redukcji cellulitu, zmniejszenia rozstępów skóry, poprawia jakość skóry, odmładza, modeluje sylwetkę, a tym samym poprawia samopoczucie.
ZASTOSOWANIE: zabiegi wykonuje się co drugi dzień w serii 12-15 razy, można też wykonywać je codziennie, jeżeli klientka chce w szybkim tempie zrewitalizować skórę, zredukować tkankę tłuszczową i cellulit. Po zakończeniu kuracji zaleca się stosowanie co drugi dzień w domu krótkiego masażu włosianą szczotką. W celu podtrzymania efektów 2 razy w miesiącu polecamy wykonanie zabiegu SAIPAN


 Moja opinia:
Jestem po pierwszym domowym zabiegu i jestem pozytywnie zaskoczona. Zapach jest przyzwoity i skóra nawilżona i naprężona, myślę, że po kilku zabiegach świetnie poradzi sobie z cellulitem. Ja testuję zatem dalej

Mam nadzieję, że post się spodobał i czekacie na następne. Jeśli blog Ci się podoba - zaobserwuj
tymczasem do zo!

4 komentarze:

  1. Ciekawy kosmetyk, zachęciłaś mnie to jego przetestowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widac można robić cuda w domowym zaciszu;)
    dzięki za super info

    OdpowiedzUsuń