Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Cześć moi kochani,

dziś kolejny dzień z cyklu bądź piękna z "Jadwigą" ;) i przychodzę do Was z kolejnym moim odkryciem jakim jest peeling enzymatyczny. Przyznam się od razu bez bicia, że jak dotąd nie miałam nigdy w ręku produktów tego typu także tym bardziej byłam ciekawa co to i jak działa.

Peeling ma konsystencję żelu podobną do żelu do mycia twarzy, jest bezzapachowy i raczej peelingu nie przypomina. Nakłada się go na suchą oczyszczoną twarz na około 10 minut a następnie zmywa letnią wodą. Na początku pomyślałam, że szału nie będzie ale jak to ja lubię się pozytywnie zaskoczyć. Po kilku użyciach zauważyłam, że moja skóra na twarzy jest miękka i delikatna  i beż niespodzianek. Także mała tubka a swoje zdziała;) myślę, że spokojnie sięgnę po ten produkt jeszcze niejeden raz.


Opis producenta:

POLSKI PEELING ENZYMATYCZNY
Enzymy zawarte w polskim peelingu enzymatycznym JADWIGA są pozyskiwane z roślin.
Do tych związków należą papaina z papai i bromelia z ananasa.
Mają działanie łagodnego rozpuszczania warstwy rogowej naskórka oraz jej zmiękczania.
Polski peeling enzymatyczny bardzo dobrze rozświetla i rozjaśnia skórę, a także idealnie nadaję się dla skór mających przebarwienia potrądzikowe.
Delikatny charakter peelingu nie podrażnia skóry.


Dla mnie ocena 10/10
Serdecznie zapraszam do sklepu "Jadwigi" ten konkretny produkt znajdziecie tu - klik

Tymczasem do zo!

Miło mi będzie jak zaobserwujesz mój blog;)
jak się podoba zostaw komentarz.

Brak komentarzy: