Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Cześć i czołem,

dziś kolejny post z serii "Bądź piękna z Jadwigą".
Wczoraj maska na ciało a dziś coś do twarzy a mianowicie papka do cery trądzikowej.
Szczerze powiedziawszy nie miałam nigdy do czynienia z tym lub podobnym produktem tym bardziej chętnie go wypróbowałam.
Ale ale moja ocena 10/10 czemu? a dlatego , że ja papkę zastosowałam punktowo w miejsca gdzie pojawiły się lekkie krostki. Preparat nałożyłam na noc, po obudzeniu śladu znaku nie było po krostce.
(wiem wiem nie dałam zdjęcia przed/po- mea culpa obiecuję poprawę)
Jedyną rzeczą do jakiej mogę się przyczepić jest zapach....mianowicie przypomina mi maść jaką mnie mama smarowała jak miałam ospę w dzieciństwie;/
Jednak moja opinia jest bardzo pozytywna co do tego produktu.
Cena - 30 zł




Opis producenta:
DZIAŁANIE: przeciwtrądzikowe, preparat przeznaczony szczególnie dla cer tłustych i trądzikowych.  preparat nie drażni, nie uczula. Posiada wybitne działanie odtłuszczające, przeciwtrądzikowe; normalizuje funkcje skóry tłustej, z trądzikiem. Zmniejsza przebarwienia i blizny potrądzikowe, powoduje zwężenie nadmierne rozszerzonych ujść gruczołów łojowych.

ZASTOSOWANIE: punktowo na zmiany na skórze, raz lub kilka razy dziennie; płaszczyznowo na noc na skórę twarzy lub ciała po umyciu skóry MLECZKIEM KOSMETYCZNYM i stonizowaniu TONIKIEM ZIOŁOWYM; na dzień połączyć PAPKĘ z MASECZKĄ BIONAWILŻAJĄCĄ nagietkową.

jak dla mnie produkt jest strzałem w 10. Serdecznie polecam.

Zajrzyjcie też na fb Jadwigi tam są wszelkie informacje oraz nowinki -Facebook Jadwiga

dziś aktualna promocja % środy dla urody;)
także zaglądać kobitki;)

Miło mi będzie jak zostawicie komentarz i zaobserwujecie bloga.
Tymczasem do zo!

16 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam produktów tej marki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nigdy ale jestem mega nimi zaskoczona i juz zostana ze mną zawsze

      Usuń
  2. Bardzo zaciekawiłam się tym specyfikiem. Zaglądam do sklepu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy produkt, ale nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe.. Pewnie przetestuję przy pierwszym lepszym wysypie krostek :)

    Pozdrawiam,
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć, że są takie dobre produkty. Ja z tej marki jeszcze nie miałam okazji nic testować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No jeśli jest tak jak mówisz, nakładasz na noc i potem znika? To biorę w ciemno! Uwielbiam takie preparaty. Jeśli chodzi o mnie nie mam zbytnio problemu ze skórą, ale jak już się pojawi to kipiący wulkan na środku czoła - niestety.
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja odkryłam inne doskonałe zastosowanie dla tej papki.. U mnie świetnie sprawdza się na opryszczkę..Smaruję jak tylko poczuję, że coś zaczyna się dziać, a papka wyraźnie skraca czas leczenia.. Super sprawa..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz jak to warto z ludzmi rozmawiac zawsze dowiem się czegoś nowego;) dziękuję;)

      Usuń
  8. o papka na trądzik czyli coś dla mnie! :) Na pewno wypróbuję! Dzięki za recenzję <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś dostałam taką papkę od kosmetyczki i bardzo mi pomagała, bo z dnia na dzien wypryski znikały. Jednak przy dłuższym stosowaniu przy cerze mieszanej niestety wysusza skórę ;(

    OdpowiedzUsuń