Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

Witajcie,

Jaka pogoda zagościła u Was kochani? u nas jest bardzo ciepły dzień. Chciałam Wam zadać pytanie jak dbacie o swoje stopy? jak one znoszą tak cieple dni?
Moje niestety puchną, szybko się pocą a przy poceniu łatwo o otarcia. Chciałam Wam dziś pokazać produkty jakie w lato znajdują się w mojej łazience i torebce. Gdyby nie one tak cudownie by nie było.

Jako , że po pierwsze pracuję w biurze a po drugie jestem maniaczką szpilek także na co dzień mam zazwyczaj czółenka jak widać wyżej ( to są moje jedne z ulubionych bucików) także moje stopki wymagają szczególnej pielęgnacji.

Przed wyjściem do pracy po nocy spryskuję stopy DEZODORANTEM z Farmony-lekki fajny a swoje robi.
Cena niedroga bo 11 zł w Naturze - to już moja kolejna buteleczka i nie ostatnia.

Co na to producent?

Dezodorant do stóp 4w1 dla kobiet zawiera wielofunkcyjny i unikatowy składnik Sensidin®DO, który zwalczając bakterie odpowiedzialne za grzybicę zapobiega jej powstaniu i nawrotom, jednocześnie skutecznie neutralizuje nieprzyjemny zapach potu. Regularne stosownie dezodorantu zapewnia skuteczną ochronę stóp przed grzybicą i przykrym zapachem oraz zapewnia suchość i świeżość przez cały dzień. Pozostawia subtelny, kwiatowy zapach.
Wielofunkcyjne działanie: zapobiega grzybicy stóp, zwalcza nieprzyjemny zapach potu, zapewnia suchość i świeżość do 12h, pozostawia subtelny, kwiatowy zapach stóp.



W ciągu dnia jeśli już bardzo nogi mi doskwierają zazwyczaj na chwilę zdejmuję buciki, robię rundkę na bosaka i spryskuję sprayem chłodzącym Acerin.
Cena około 10 zł uważam, że nie jest drogi a na serio serio daje ulge i opuchlizna zazwyczaj schodzi.

Właściwości

Unikalna kompozycja składników czynnych hesperydyny, wyciągu z kasztanowca i arniki poprawia ukrwienie, zmniejsza obrzęki i przynosi ulgę zmęczonym nogom.
Mentol przyjemnie chłodzi, przywraca stopom i nogom uczucie lekkości i świeżości.

Przeznaczenie

  • zmęczone, ciężkie nogi
  • problemy krążenia, opuchnięte dłonie, stopy i nogi
  • dla osób wykonujących stojącą i siedzącą pracę
  • w podróży i podczas upałów.

Stosowanie

Spryskiwać nogi kilkakrotnie w ciągu dnia w zależności od potrzeby, nawet przez rajstopy.




Takie są moje propozycje dla stóp na lato? A jakie są Wasze? Macie jakieś sprawdzone kosmetyki?
Podzielcie się nimi w komentarzu. Może i ja skorzystam z Waszych porad. Bardzo lubię nowości dotąd mi nie znane.

11 komentarzy:

  1. Ciekawe produktu, nie stosowałam żadnego z nich :( Najbardziej zaciekawił mnie spray chłodzący ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest w Naturze. Trafiłam na niego przypadkiem zastosowałam i został ze mną.

      Usuń
  2. Ja nie stosuje nic, ale nie mam problemów z butami, całe szczescie!
    Przepiękne szpileczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne buty;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś mi się pociły, ale juz nie mam tego problemu. Te szpilki są mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne szpilki ale nie potrafie chodzic jak mam spocone stopy a takie spraye mi nie pomagają

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko! Jakie fantastyczne szpilki! :) A produkt brzmi bardzo ciekawie, choć ja na spocone stopy używam wszelkiego rodzaju zasypek.

    Jesteśmy TUTAJ

    OdpowiedzUsuń