Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

witajcie,

po dłuższej przerwie wracam do Was;) dlaczego mnie nie było? a dlatego , że wyszłam za mąż i niestety przygotowania i sama uroczystość zajęły mi cały wolny czas ale ale wracam do Was i trochę nadrobię stracony czas;)
dziś mam dla Was zestaw czystej skóry od Bielendy. Jako że ja Bielendę bardzo lubię i cenię wybrałam taki oto zestaw:



Bielenda EXPERT CZYSTEJ SKÓRY
Nawilżający płyn micelarny 3w1
Pojemność: 400ml, cena: ok. 13zł
Płyn myje i oczyszcza skórę jak woda i mydło. Neutralizuje i odświeża jak tonik. Nawilża i pielęgnuje jak mleczko. Szybko i skutecznie oczyszcza i odświeża skórę, błyskawicznie usuwa makijaż i nadmiar sebum. Tonizuje, łagodzi podrażnienia, nadaje skórze miękkości i uczucia komfortu. Kwas hialuronowy wzmocniony przez Ultra Hydra Complex gwarantują intensywne i głębokie nawilżenie, co chroni skórę przed utratą jędrności i elastyczności już w fazie oczyszczania. Preparat przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery. Jest delikatny i łagodny nawet dla wrażliwych oczu. Nie zawiera parabenów i alkoholu.


oraz:



Bielenda Expert Czystej Skóry
Nawilżający żel do mycia twarzy z kwasem hialuronowym i ultra hydra complex
Pojemność: 150ml, Cena: 14zł
Żel z Technologią Aktywnych Mikro Bąbelków szybko i wyjątkowo skutecznie myje i odświeża cerę. Dokładnie usuwa zanieczyszczenia, makijaż i nadmiar sebum. Kwas hialuronowy wzmocniony przez Ultra Hydra Complex  gwarantują natychmiastowe, intensywne nawilżenie, dzięki czemu skóra jest chroniona przed utratą jędrności i elastyczności już w fazie oczyszczania. Preparat przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery. Jest delikatny i łagodny dla oczu. 






Powiem tak płyny miceralne uwielbiam , co do żeli do mycia twarzy to zawsze mam sceptyczne nastawienie;/ zawsze wyskakują mi niespodzianki na twarzy;/ Jednak w tym przypadku bylo ich bardzo mało także daje rade; ) i z czystym sumieniem mogę polecić ;) 
tymczasem niebawem nowy post pozdrawiamy ;)


4 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądacie. Nie miałam jeszcze tego płynu micelarnego, słyszałam o nim wiele dobrego. Musze się rozejrzeć za nim

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Kochana! Duzo szczescia i niekonczacej sie milosci! <3

    OdpowiedzUsuń