Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

witajcie moi kochani utęsknieni ;)


jeszcze raz bardzo przepraszam za milczenie i już nadrabiam zaległości ;)

Dziś pod lupę biorę kilka produktów z rodziny No 36. Firmę znam bardzo dobrze jednak postanowiłam swoją wiedzę w tym spectrum nieco poszerzyć gdyż ograniczała się ona jedynie do sprayu do butów ;)

Tymczasem w mojej szafce pojawiły się perełki ;) od razu co zauważyłam to estetyka- piękne opakowanie i uroczy niebieski kolor i doskonały kształt perełek od razu przykuły moja uwagę.


Jeżeli ktoś lubi dbać o stopy-  to jest to produkt konieczny do całkowitej pielęgnacji, ponieważ zarówno dłonie jak i stopy są naszą kobiecą wizytówką.
Stosuję perełki przed użyciem tarki złuszczającej i naskórek usuwa się świetnie.
Dodatkowo produkt ma bardzo przyjemny, świeży zapach oraz niebieski kolor- jak juz wspomniałam wcześniej.
Są bardzo wydajne oraz tanie. ( 6, 30 dla mnie rewelka)
Poręczne, nieduże opakowanie pozwala na spokojne zabranie ich ze sobą wszędzie gdzie tylko chcemy ;)


  Co na to producent?
Zawarte w produkcie algi morskie i drobinki soli delikatnie złuszczą stopy przynosząc im efekt natychmiastowego relaksu. Skóra stanie się miękka i odprężona. Dzięki kolejnemu składnikowi kosmetyku - mocznikowi - nasze stopy będą idealnie nawilżone i odżywione. Perełki do kąpieli dostarczą skórze niezbędnych minerałów i mikroelementów, a przygotowana dzięki nim kąpiel doskonale pobudzi krążenie, dając odprężenie, wzmacniając cały organizm oraz pozostawiając na skórze przyjemny zapach.

Skład: Maris Sal, Urea (25%), Caprylic/Capric Glycerides, Silica, Sodium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Laminaria Hyperborea Extract, Propylene Glycol, Parfum, Amyl Cinnamal, Coumarin, Limonene, Mica (CI 77019), CI 77891, CI 42090 (31.10.2014.)

ja ze swojej strony mogę jedynie polecić przetestowanie ;)

Co jeszcze mam w szafce? a właśnie to :







 Każdy produkt zasługuje na oddzielny wpis ( i tak uczynię ) na wstepie chciałam Wam tylko podpowiedzieć co fajnego No36 mam w ofercie a zapewniam , że to nie koniec.

Tymczasem do zo do kolejnego wpisu ;)



6 komentarzy: