Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Cześć dziewczęta,

czy Wy też byłyście w tym roku grzeczne? ja chyba tak bo odwiedził mnie Mikołaj od firmy Delia i chciałabym Wam pokazać co włożył mi do świątecznej skarpetki.



Trzy boskie pomadki w stylu Creamy Glam - przyznam , że kolory moje , no może też gratan mnie przeraził;) ale do jakiegoś fantazyjnego makijażu go wykorzystam. Są mega kremowe, świetnie rozprowadzają się na ustach a przede wszystkim co o tej porze roku najważniejsze są bardzo nawilżające.


Lakiery w trzech różnych kolorach- ja wykorzystam je jako prezent ponieważ jestem hybrydocholiczką ;( ale są tak pięknie opakowane i maja tak Boskie kolory więc myślę , że moje koleżanki ucieszą się z upominku do którego dorzucę też zmywacz , który również znalazł się w paczuszce. Bardzo fajny bo w słoiczku, jak malowałam paznokcie nigdy nie lubiłam czynności zmywania a tu pyk i gotowe bez większego wysiłku. Dla mnie takie rozwiązanie jest strzałem w dziesiątkę.

 Co ucieszyło mnie równie niezmiernie to kredki do oczu w aż pięciu odcieniach. Bardzo lubię kredki także podskoczyłam do góry jak zobaczyłam, że tyle ich jest i jakie są cudne. Kolory są głębokie , fajnie się rozprowadzają, z rozcieraniem też nie ma problemu także super. Jest petarda....


Także kochana Delio dziękuję, że sprawiłaś mi taka radość i frajdę tym prezentem. Zwłaszcza, że produkty są na najwyższym poziomie. Jest mi niezmiernie miło, że znalazłam się w tym zacnym gronie blogerek, które mogły przetestować nowości.
Z najlepszymi , życzeniami świątecznymi , Iwo;)


 Jeśli spodobał Ci się jakiś produkt a na pewno tak jest serdecznie zapraszam do odwiedzenia stonki Delii i polubienia fan page na Facebooku tam dowiecie się o wszystkich nowościach i konkursach jakie zaserwowała Wam Delia. ;)
Tymczasem do zobaczenia i do następnego;)

Miło mi będzie jak zaobserwujesz mój blog;)

12 komentarzy:

  1. beatiful :)
    xox
    www.dblogu.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  2. TE POMADKI SĄ PIEKNE CHOCIAZ I LAKIERY MI SIE PODOBAJA ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , pomadki w tej paczce to mój hit;) jednym słowem jest petarda. Dawno nie miałam tak kremowej pomadki

      Usuń
  3. Też dostałam, świetne kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta granatowa pomadka i granatowy lakier - mistrzostwo świata:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak pomalowałam nią usta wyglądałam jak wampir po kolacji:D

      Usuń
  5. Piękna paczuszka, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tą granatową szminkę chciałabym zobaczyć na żywo :D

    OdpowiedzUsuń