Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Cześć kochane moje ;)

czy jest tu ktoś kto ma cerę wrażliwą? Jeśli tak to mam coś dla Ciebie...serię którą pewnie już dobrze znasz i widziałaś ale bałaś się lub zastanawiałaś się ją kupić ;) czyli dokładnie tak jak ja;)
 System długotrwałego nawilżenia od AA czyli algi różowe.
Żel do mycia oraz krem nawilżający. Ja jak zawsze podkreślam mam cerę wrażliwą i zawsze zastanowię się milion razy zanim dorwę coś do pielęgnacji twarzy. Jednak firmę AA znam już szmat czasu i nigdy nie zawodziła - moja mama też używa AA odpowiedniej do swojego wieku i cery.
Także pokaże co ja tu dla Was mam:

AA HYDRO ALGI różowe łączą aktywne nawilżanie z natychmiastową poprawą kolorytu cery oraz z minimalizowaniem niedoskonałości. Zapewniają kompleksową detoksykację skóry w efekcie dodając jej energii i zdrowego kolorytu. Połączenie z dwupoziomowym systemem Hydro-Derm 24h gwarantuje intensywne, długotrwałe nawilżenie.





AA HYDRO ALGI różowe to linia kosmetyków wykorzystujących pielęgnacyjne właściwości alg różowych, pochodzących z głębokich wód Oceanów i cechujących się rubinowym zabarwieniem. Zapewniają one kompleksową detoksykację skóry, w efekcie dodając jej energii i zdrowego kolorytu.Nawilżający żel do mycia twarzy do cery suchej i normalnej pozostawia skórę dokładnie oczyszczoną i odświeżoną, bez uczucia suchości.
Powiem szczerze , że jestem oczarowana tym żelem. Póki co nie mam po nim żadnym niespodzianek na twarzy uff.





AA HYDRO ALGI różowe to linia kosmetyków łączących aktywne nawilżanie z natychmiastową poprawą kolorytu cery oraz z minimalizowaniem niedoskonałości. Receptury wykorzystują pielęgnacyjne właściwości alg różowych, pochodzących z głębokich wód Oceanów i cechujących się rubinowym zabarwieniem. Zapewniają one kompleksową detoksykację skóry w efekcie dodając jej energii i zdrowego kolorytu. Połączenie ich z dwupoziomowym systemem Hydro-Derm 24h gwarantuje intensywne, długotrwałe nawilżenie.Krem do cery suchej i normalnej nadaje skórze optymalne nawilżenie oraz wyrównuje koloryt, korygując drobne niedoskonałości. Pozostaje ona gładka i promienna, pełna energii i życia.
Superlekkie formuły kremów, gwarantują szybkie wchłanianie. Piękna kompozycja zapachowa zapewnia niezwykłe uczucie świeżości i energii.
Znalazłam kolejny krem , który mnie nie uczula i nie podrażnia mojej buzi. Czyli podsumowując kolejna seria AA która mnie nie zawiodła. Dodam, że jako jutro Mikołaj i niebawem zbliżająca się gwiazda taka seria może komuś sprawić niezwykłą radość. Mi by taka czy inna seria AA sprawiła by radośc ogromną - zwłaszcza, że bardzo lubię dostawać kosmetyki ;) ale ja jestem typową kobietą i po mimo , że szafki w łazience mi się nie domykają to ciągle mi mało ;) 
Jak zwykle odsyłąm Was na facebook AA tam wszelkie nowości i aktualności i fajne konkursy ;0) hej ho:)- klik

Także jak podoba Ci się mój blog - zaobserwuj ;) 

Tymczasem do zo!

8 komentarzy:

  1. Hej, miałąm tą serię jeszcze tonik - faktycznie jest bardzo delikatna i kupię ją ponownie

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam krem hydro algi niebieskie i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. AA na zime jest w sam raz w każdej niemal wersji;)

    OdpowiedzUsuń
  4. there isnt brand in turkey. I wanted to try
    xox
    www.dblogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń