Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Cześć dziewczyny,

dziś przychodzę do Was z produktem , którego jestem bardzo ciekawa i jednocześnie bardzo proszę o Wasze opinie i odczucia co do tego produktu....a mianowicie chodzi o serum Long4lashes by Oceanic czyli serum do rzęs i brwi.
Powiem szczerze , że jestem po kilku użyciach tego produktu, ponieważ przeglądałam i czytałam wiele blogów i opinii na ten temat i ile jest blogów to tyle samo jest różnych opinii na ten temat.


Co na to producent?

 Sekretem nowego serum jest jego aktywny składnik – bimatoprost. W kosmetologii jest on obecnie uznawany za jeden z najbardziej skutecznych związków, które stymulują wzrost rzęs. Długość życia rzęs to 3 do 6 miesięcy - po tym okresie włoski wypadają. Co więcej, jedynie w 30 pierwszych dniach życia rzęs następuje ich wzrost – po tym czasie, w tak zwanej fazie stacjonarnej, rzęsa już nie rośnie. Udowodniono, że bimatoprost działa na rzęsy zarówno w pierwszej fazie – stymulując ich wzrost i zwiększając ich liczbę, jak i w drugiej fazie – przedłużając ich życie, dzięki czemu rzęs jest zawsze więcej.

Raczej nie mam wiele do zarzucenia swoim rzęsom, ponieważ kilka razy zafundowałam sobie rzęsy syntetyczne i kiedy sztuczne rzęsy opuszczały moje oko moje własne zostały na miejscu grube i spore. Jednak baba jak to baba ciekawa jestem to nabyłam owe serum.
Po kilu użyciach a konkretnie po dwóch tygodniach mogę śmiało stwierdzić, że preparat wyrównał długość moich rzęs co jest na plus. Nie podrażnia mi oczu - plus kolejny, nie łzawią itp. Po za tym jest bardzo wydajne pomimo niewielkiej ładnej buteleczki wystarczy jedno pociągnięcie pędzelkiem by rozprowadzić serum.
Jedyne czego mogłabym się przyczepić na tą chwilę to cena... (około 70 zł) czasem w Ross można dorwać je na promocji. Czy jest warte swojej ceny? Myślę, że raczej tak.
Tymczasem ja chciałabym byście opisali mi swoje odczucia związane z preparatem a ja obiecuję , że wrócę do Was za jakiś czas kiedy skończę opakowanie;)



 Całuski robaczki ;)

6 komentarzy:

  1. Używałam kiedyś innego serum. W trakcie stosowania rzeczywiście efekt spektakularny jednak gdy skończył się preparat a ja nie zaopatrzyłam się w kolejną rzęsy stał się słabe i zaczęły wypadać. Więc ja już niestety za takie kosmetyki podziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie polecam tego preparatu. Jak koleżanka wyżej miałam podobnie ;/ nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja szukam czegoś sensownego od dawna. Chętnie wypróbuję ten produkt. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń