Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Ostatnimi czasy szał na hybrydę osiągnął szczyt. Kolekcja razem z pasją tworzenia idzie dosłownie łeb w łeb. Paleta barw w moich zasobach przekroczyła moje najśmielsze oczekiwania. Śnieg za oknem a u mnie kolorowo-hybrydowe lato. Ku mojemu zaskoczeniu Evonails zrobiło mi mega ale to mega niespodziankę do przetestowania lakierów właśnie z Evonails. Dziś część pierwsza całokształtu i pierwsza na jaką zwróciłam uwagę  - seria Kaleidoskope. Jak sama nazwa wskazuje lakiery są zrobione na wzór kalejdoskopu .


Przyznam bez bicia, że w serii Kaleidoskope znajduje się pięć odcieni. Ja prywatnie dołożyłam do nich jeszcze jeden intrygujący mnie odcień o numerze  75 Aubretia.

 Kaleidoscope by Evonails to kolekcja 5 refleksów, które pod wpływem kąta padania światła tworzą taflę kolorów, nadając Twojej stylizacji przestrzenny wymiar. Bądź niepowtarzalna i zmieniaj look jak w kalejdoskopie. Błyszcz, lśnij, czaruj feerią barw na swoich paznokciach.


Jeśli chodzi o estetykę to pozwolę sobie powiedzieć, że jest standardowa. Czarny ładnie opisany flakonik z ładnie wyeksponowanym kolorem. ja niestety jestem sroka lakierowa także wiadomym dla mnie było , że na pierwszy ogień pójdzie właśnie ta seria.
Jeśli chodzi o cenę hybryd to 34,99 zł także standardowa i w miarę przystępna.


 
 Przepraszam ale aparat nieco zmienił mi kolor lakieru w rzeczywistości to ładnie mieniąca się lekko na złoto zieleń.
Jeśli chodzi o aplikację tego lakieru to jak zwykle jest bardzo prosta. 

  1. Aplikujemy base
  1. Aplikujemy czarna hybrydę (u mnie odcień dark side) - wskazane są dwie warstwy.
  1. Aplikujemy (również wskazane dwie warstwy) wybranego koloru z serii Kaleidoskope
  1. Utrwalamy topem
 Ja jestem bardzo ciekawa jaki efekt wyjdzie u mnie. Szybko podzielę się z Wami efektem na moim Instagramie

Niebawem spodziewajcie się bardziej obszernych wpisów na temat Evonalis ponieważ kolorki i serie są przeróżne;) Nie wytrzymałam i musiałam się Wam pochwalić małą cząstkę;) Z góry przepraszam za estetykę moich paznokci ale będę właśnie tworzyć szaloną oliwkę w weekend;)

Tymczasem do zo!


18 komentarzy:

  1. Piękne kolorki ale marki nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poznać, mają szeroką gamę barw - jednym słowem do wyboru do "koloru";)

      Usuń
  2. wow, od razu skojarzyło mi się tak trochę z efektem kameleona;) super, musze kupić, wpadł mi w oko - spicy russet;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny wybór ten kolor jest super, u mnie bedzie nastepny;)

      Usuń
  3. Chciałabym zobaczyć 196 na paznokciach, zapowiada się niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebawem postaram się pokazać;) na insta będzie więcej;0 także zapraszam serdecznie;)

      Usuń
  4. Te lakiery zapowiadają się genialnie! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marki nie kojarzę ale kolorki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są jeszcze piekniejsze a to dopiero początek;) zapraszam do obserwowania a pokaze wiecej;)

      Usuń
  6. Ciekawe kolorki lakierów. Ja bardzo rzadko maluję paznokcie, a jeśli już to wybieram delikatne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście ja preferuje ciemniejsze;) w jasnych źle się czuję

      Usuń
  7. Wygląda super! Osobiście nie robię sobie hybryd ale w przyszłości myślę, że zacznę :) Kolory są cudowne!

    http://melulka.blogspot.com/ - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te kolory. A powiedz mi używasz bazy i topu tej samej marki czy z powodzeniem można łączyć z innymi??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozna spokojnie połaczyć z innymi, nic ssie z paznokciami nie dzieje

      Usuń
  9. Ja juz nie moge sie doczekac az je wypróbowuje. Wczorajszy post u mnie na blogu o nich. Mnie pochłonął 😊 Wypróbuje manicure z użyciem topu i bazy z innej firmy niestety z tej brak 😊

    OdpowiedzUsuń