Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska

O naturalnych dezodorantach/perfumach w kremie pisałam już w odniesieniu do Pszczelej Dolinki. Dziś pokażę Wam podobny kosmetyk jaki ostatnio wpadł w moje ręce. 
Perfumy w Kremie o zapachu Geranium i Ylang-Ylang



Co sprawia, że dezodorant w kremie Geranium i Ylang-Ylang tak skutecznie odświeża i pięknie pachnie?
  • odżywczo-nawilżające masło shea,
  • intensywnie nawilżający i pielęgnujący olej kokosowy,
  • olejek eteryczny Ylang-Ylang o słodkim zapachu lilii,
  • piękny. kwiatowy zapach olejku geranium,
  • naturalna skrobia kukurydziana, która doskonale pochłania wilgoć,
  • soda oczyszczona, która neutralizuje nieprzyjemny zapach,
  • odświeżający olejek kamforowy.





Jest orzeźwiający, nawilżający i chroni przed nieprzyjemnym zapachem. Wszystkie kremowe dezodoranty od Manny, a więc także i ten, zawierają wiele delikatnych składników aktywnych, najwyższej jakości masło shea i pielęgnujący olej kokosowy. Jego trwałość i uczucie świeżości przez cały dzień zapewnia dodatek stuprocentowo czystych olejków eterycznych. Od jakiegoś czasu przyzwyczaiłam się do tego produktu, jest łatwy w aplikacji i nie zajmuje dużo miejsca w torebce. Wydajny, pomimo swoich 15 ml. Ja stosuję go dodatkowo na końcówki włosów co zapobiega rozdwajaniu oraz suchości włosów. 


Nie jest testowany na zwierzętach i nie zawiera sławetnego oleju palmowego, którego producenci krótko mówiąc nadużywają. Jedynym minusem jest cena ale za najwyższej jakości produkty trzeba płacić - za to opakowanie zapłacimy 43, 90 zł.

Opakowanie jest estetyczne, poręczne i wygodnie. Na chwilę obecną używając dzień w dzień tego kosmetyku i nie mam się do czego przyczepić. moja ocena to mocna "ósemka" a Wy macie za zadanie napisać mi w komentarzu jak Wy oceniacie takie perfumy? miałyście okazję takich używać? 

Tymczasem tradycyjne do zo!

14 komentarzy:

  1. Przyznam, że nie znałam tej firmy nawet;)
    Rozkecasz się pięknie, coraz lepiej u Ciebie na blogu, lubię tu zaglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś nowego! :) muszę spróbować


    Obserwuje i zapraszam do mnie http://cel50mniej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie słyszałam o dezodorancie w kremie :o www.aleksandraciszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałąm tego produktu;) bardzo fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawde mówiąc to nawet nigdy nie wiedziałam dezodorantu w takiej formie :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie tym produktem chyba się skuszę
    malykawalekmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dezodorant mega! Nie korzystałam nigdy z czegoś takiego :) Poszukam w sieci - może uda mi się znaleźć jakiś fajny w dobrej cenie :)
    Geranium samo w sobie natomiast znam - od jakiegoś czasu kupuję babci krem do twarzy z geranium, z którego jest bardzo zadowolona :) Jest to chyba jeden z niewielu kremów, które sie u niej sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń