Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska




O pomadkach Delii ostatnimi czasy bardzo głośno. W swoich pomadkowo-błyszczykowych zasobach zgromadziłam już wielkie ilości upiększaczy ust. Jednak dziś chciałabym zwrócić uwagę na te , które szczególnie przypadły mi do gustu , szczególnie w okresie zimowym. 
Odchodząc od ukochanego matu zabrałam się za test pomadek jakie znalazłam w przesyłce od firmy Delia.

Dlaczego Delia jest tak wyjątkowa?

Delia Cosmetics to rodzinna firma z polskim kapitałem, która nieprzerwanie od 1998 roku tworzy wyjątkowe i skuteczne kosmetyki. Połączenie ogromnej wiedzy, pasji i nowatorskich pomysłów z unikatowym recepturami, najlepszymi surowcami i innowacyjną technologią stanowi klucz do jej sukcesu. Dowodzą tego liczne, prestiżowe nagrody oraz miliony zadowolonych klientów na całym świecie. To dla nich Delia Cosmetics realizuje
Strategię Piękna.


Do gustu przypadły mi dwa numery : ciemniejszy 120 w kolorze wina oraz 118 intensywna czerwień z dodatkiem pomarańczy. Uważam, że tego typu pomadki idealnie sprawdzą się właśnie w okresie zimowym ze względu na to , że są głęboko nawilżające. 


 Maksymalnie kremowa i mocno kryjąca pomadka do ust,nadaje głęboki i niezwykle trwały kolor, witamina E,która jest zawarta w pomadce sprawia, że usta są dodatkowo nawilżone. Jej zmysłowy i seksowny  charakter, podkreśla bardzo kobiecy zapach.


Opakowania są estetyczne i przyciągające wzrok ze względu na złoty kolor. jest dokładnie opisane także nawet nie otwierając możemy kolor dobrać według swoich upodobań. A zapewniam, że gama kolorystyczna tej serii jet bardzo bogata.
Cena jaką zapłacimy to 15 zł także jak na tego typu produkt uważam, że jest bardzo tania. Ja przymierzam się do zakupu odcieni bardziej wiosennych czyli róże rodzaje różu oraz nude. 
Miałyście może okazje przetestować te pomadki? jak u Was się sprawdziły? Zapraszam do komentowania.

30 komentarzy:

  1. Piękne kolory. Chciałabym kiedyś trafić na nie stacjonarnie i móc wybrać interesujące kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. malję raz takim raz takim i nie umiem się nigdy i tak zdecydować:D

      Usuń
  3. Śliczne opakowania i super kolory pomadek! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne te kolory, uwielbiam czerwień na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie estetyczne te pomadki;) coraz to piękniej u Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie zaciekawiłaś tymi pomadkami, mają piękne odcienie.
    Śliczny blog, tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielki plus za szatę graficzną opakowania, jest bardzo ładne. W ich pomadkach najsłabszą stroną była konsystencja tzn topiły się w ciut wyzszej temperaturze, a jak jest z tymi?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne odcienie!!! Opakowania pomadek również świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście nie używałam ich, ale zachęcasz do spróbowania:) Jutro wybieram się na zakupy, to może się zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bardzo milo;) mam nadzieje, że wybierzesz odpowiedni kolor

      Usuń
  10. Zamawiam;) śliczne kolorki;)
    piekny blog!!!
    pozdrawiam Karo

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne kolory :) ciemniejszy odcien idealny dla mnie,
    Dziękuje za wizytę i komentarz u mnie i zapraszam częściej, ja oczywiście też będe zaglądać ;)
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mają ciekawe zachęcające opakowanie, ja je ostatnio widziałam u mnie w drogerii Uroda za 10zł ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń