Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Lakiery termiczne od jakiegoś czasu tworzą na na naszych paznokciach małe dzieła sztuki. Wielką frajdę sprawia nam patrzenie jak zmieniają kolor w zależności od temperatury. Ostatnio sporo czasu spędziłam na wyszukiwaniu różnych lakierów hybrydowych na Aliexpressie. Bardzo lubię testować nowości a w czeluściach u chińczyka znalazłam całkiem niedrogie cudo.



Przyznam, że za cenę około 5 zł nie wahałam się ani chwili. Byłam bardzo sceptycznie nastawiona ale efekt jaki osiągnęłam przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Rozprowadzał się bardzo dobrze i już dwie warstwy wystarczyły by osiągnąć to co chciałam uzyskać. 

Wybrałam kolor głębokiego bordo który pod wpływem ciepła przechodzi w piękną czerwień.  Na początku nie wiedziałam czy to faktycznie będzie działać ale nie zraziło mnir to ponieważ ciemniejszy kolor totalnie mnie kupił.;)


Kolory bardzo ładnie się przenikają tworząc momentami piękne ombre i szczerze mówiąc zazwyczaj takie miałam. Utrzymał się bez uszkodzeń , odprysków, otarć całe 3 tygodnie. Myślałam, że utrzymam go nieco dłużej ale paznokcie pod hybrydą rosną mi niezwykle szybko. 
Bardzo łatwo schodzi pod acetonem i nie ma problemu z bazą i topem, pasuje niemal każda. (wiem, bo pożyczałam lakier koleżance i miała inną bazę niż ja i też wyszedł super efekt). 

  
Ja uzywałam powyższej bazy i szczerze powiedziawszy uzywam tylko jej i zrobiłam zapasy z tego względu, że jest to najl;epsza baza jaką miałam do tej pory. 
Kosztowała równie niewiele bo coś koło 4-5 zł. 
Jednak nie wszystko co z Chin jest bublem chociaż zdażają się i takie numery. Ja odkąd kupuję na Ali nie miałam jeszcze nic co było by nie do użytku.

Tymczasem do zo~!

22 komentarze:

  1. Jeszcze nigdy nic nie zamawiałam z Ali.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio kupiłam lakiery termiczny z neonail i to bardzo fajny gadżet :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczena mi opadła po zobaczeniu ceny :o tym bardziej, że wystawiłaś produktowi dobrą opinie :)Ja z najtańszych hybrydek jakie miałam nie byłam zadowolona a kosztowaly one 9zł więc super że trafiłaś na fajny produkt :) obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja też spróbuję skoro tak zachwalasz :D majątek to to nie kosztowało

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt... no i ta cena! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. także mam lakiery z Aliexpress i sprawdzają się całkiem nie źle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz;) ja zamowilam kolejne to jak dotrą to od razu pokaze;)

      Usuń
  7. Kolor ładny ale nie bardzo podobają mi się te termiczne lakiery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz zależy kochana jakie ma się gusta;)
      ja na ten przykład nie lubię lakierów typu matt;)

      Usuń
  8. Ciekawy lakier,można fajny efekt uzyskać :D

    OdpowiedzUsuń