Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Szybki post na temat jednych z moich lubionych długotrwałych pomadek. Jakiś czas temu już w sumie kilka lat minęło jak przez przypadek w sklepie orientalnym kupiłam tego typu pomadkę w kolorze brudnego różu. Fenomen jej odkryłam po pierwszym użyciu. Pomadka pomimo jedzenia czy picia trzymała się na ustach cały dzień bez szwanku. Wtedy jeszcze jej formuła była na tyle mocna , że demakijaż owego produktu musiałam wykonać peelingiem do ust, wtedy produkt zszedł bez problemu. I tak pomadka stała się moim ulubieńcem.


Pomadka na tyle mi się spodobała, że chciałam zakupić inne kolory ale niestety nigdzie nie mogłam jej znaleźć i jedną jedyną używałam na specjalne okazje. Ostatnio grzebiąc w czeluściach sklepów internetowych znalazłam złotego gralla wśród pomadek. Sklep dobrarada.pl ma w swoim asortymencie podobny produkt do tamtego. Jego formuła jest bardziej gładka a schodzi pod płynem micelarnym. Do tego jego zawrotna cena 1,99 zł mnie powaliła z nóg. ;)
Dodam , że jest to na dodatek cena promocyjna regularna jest równie dobra bo aż 3,99 zł ;)

 Do moejej kolekcji dołączyły trzy kolejne kolory : 60, 06 i 05 ;)
Te pomadki spełnią swoją rolę na weselach czy podobnych imprezach , ponieważ nie będzie nam zaprzątała głowy myśl, że musimy poprawić makijaż ust ;) 
Minusem tych pomadek jest to , że lekko mogą wysuszać usta ale ja stara wyjadaczka opatentowałam sposób i takiego problemu nie mam ;) przed nałożeniem produktu maluję usta bezbarwna pomadką ochronną.



Z mojej strony na dziś tyle. Szykuję dla Was rozdanie na pierwsze urodziny bloga. Także bądźcie czujni ;)

Do zo!

8 komentarzy: