Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Temat codziennej pielęgnacji twarzy jest tematem rzeką. W kwestii, żeli, mydeł czy peelingów powstało już miliony postów a każda z blogerek znalazła dla siebie swoją przysłowiową "perełkę". Na moim blogu też sporo postów zahaczyło o tą kwestię. Przeglądając internet a jak na przysłowiową kobietę przystało znajduję co rusz nowe ciekawostki, testuję i czym prędzej chcę pochwalić się co odkryłam. O Vatice słyszałam bardzo dużo jednakże obracało się to w temacie pielęgnacji włosów. Moja koleżanka robiła olejowanie włosów olejkiem z Vatiki, który bardzo poprawił kondycję jej włosów. Przeglądając róże strony trafiłam na sklep Evelona i tam znalazłam żel do mycia twarzy z miodem wyprodukowany przez firmę Vatika.


 
Łagodny żel do mycia twarzy z miodem marki Vatika przeznaczony jest do pielęgnacji suchej i wrażliwej skóry twarzy. Żel nie zawiera SLS ani mydła, jest odpowiedni dla osób, które często odczuwają uczucie ściągnięcia skóry. Żel do mycia twarzy z miodem został wzbogacony naturalnymi składnikami nawilżającymi takimi jak ekstrakt z migdałów i aloesu oraz gliceryny. Składniki te dodają walorów odżywczych i zmiękczających wrażliwą skórę. Łagodna formuła sprawia, że mycie twarzy jest komfortowe nawet dla bardzo suchej skóry. Żel dokładnie oczyszcza cerę z zanieczyszczeń, a jednocześnie nie powoduje wrażenia ściągnięcia.



SKŁAD:
Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocoamidopropyl Betaine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Glycerin, Parfum, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxide, Polyquaterium-7, Mel (Honey) Extract, Prunus Amygdalus Dulcis (Almond) Extract, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Extract, Citric Acid, Disodium EDTA, Tocopheryl Acetate, Phenethyl Alcohol, PPG-2 Methyl Ether, Methylisothiazolinone, CI 19140, CI 15985.



Przeznaczenie żelu do mycia twarzy Vatika z miodem:
  • codzienna pielęgnacji skóry twarzy, szyi i dekoltu,
  • cera sucha, wrażliwa, dojrzała,
  • cera z tendencją do nadmiernego przesuszenia,
  • cera reagująca uczuciem ściągnięcia na typowe produkty myjące.
 
Korzyści ze stosowania żelu do mycia twarzy Vatika:
  • bardzo łagodne oczyszczenie skóry,
  • cera pozostaje gładka i miękka,
  • skóra nie jest nieprzyjemnie napięta, lecz ukojona,
  • formuła odpowiednia do codziennego stosowania.
 
 Znacie może ten produkt? a może właśnie znalazłyście go dla siebie? macie swoje ulubione żele? chętnie poznam Waszą opinię.

Do Zo!

24 komentarze:

  1. wowo, lśni pieknie;)
    Miodzik kocham ;) kupuję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tego żelu, znałam też ten olejek co wspomniałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też przyznaję nie słyszałam o tym żelu;)
    cudny blog;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe ;)
    Lubię do Ciebie wracac;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i zapraszam jak najczęściej ;)

      Usuń
    2. Gdzie można znaleźć taki żel? Super blog.

      Usuń
    3. https://evelona.pl/pl/p/VATICA-zel-do-mycia-twarzy-z-miodem-150ml/55

      ja kupiłam go w tym sklepie ;)

      Usuń
  5. Będę musiała wypróbować :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, wygląda to zachęcająco;) chyba się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tego produktu ale chętnie poznam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja po składzie nie powiedziałabym, że on taki łagodny :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie znam ale chętnie poznam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się! Bardzo.lubie kosmetyki z miodem, sama często dodaje go do domowych maseczek i sprawdza się super! :)

    OdpowiedzUsuń