Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Każda z moich czytelniczek wie, że kocham paznokcie hybrydowe. Na moim blogu pojawiają się różne nowości jakie udało mi się wynaleźć. Bardzo często kupuję różne hybrydy na Aliexpress. Teraz też czekam z niecierpliwością na przesyłkę lakierów termicznych ;) Ale dziś nieco inaczej , ponieważ udało mi się dotrzeć do całkiem fajnego produktu (nadmienię, że dla leniwych jest on dosłownie wymarzony). Ja osobiście bardzo lubię robić paznokcie hybrydowe i z reguły nie patrzę na zegarek ile czasu poświęcam na tę czynność.  




Bohaterem dzisiejszego posta będą żele hybrydowe X-hybrid od I-nails. Dlaczego wcześniej wspomniałam, że jest to produkt "dla leniwych"? a mianowićie, że jest to produkt 3in1 beż bazy i topu oraz beż przecierania. 

X-hybrid to najwyższej jakości żel hybrydowy, wyprodukowany w USA przy użyciu najnowszych technologii. Jest niezwykle trwały i wytrzymały,  Jest produktem 3w1 - nie wymaga stosowania bazy ani nabłyszczacza, ale gdy jest taka konieczność można ich użyć. X-hybrid jest kompatybilny ze wszystkimi bazami i topami dostępnymi na rynku. Nie wytrąca lepkiej warstwy dyspersyjnej, co sprawia, że nie trzeba go przemywać cleanerem co dla mnie osobiście jest dużym plusem tego produktu a co za tym idzie duża oszczędność czasu. Nie odpryskuje i nie rozwarstwia się. Posiada bardzo mocny pigment, co sprawia że wystarczają już 2 warstwy ale gdy ktoś ma ochotę może pomalować i 3 razy;) u mnie wystarczyły dwie.


Dostępność:

Szczerze powiedziawszy nie spotkałam wcześniej tego produktu albo nie zwracałam na niego zbytniej uwagi. Jest to produkt łatwo dostępny  na stronie sklepu dobrarada.com.pl ( z tego sklepu pochodzą moje ukochane pomadki long lasting). Ma piękną paletę barw także myślę, że każda znajdzie kolor odpowiedni dla siebie. Oczywiste jest to,  że ja stałam się fanką koloru love red 05 ;) seksowny, głęboko nasycony kolor czerwieni ;) 

Moja ocena:


Według mnie sporą zaletą tego produktu jest to, że nakłada się niezwykle szybko. Uważam, że np. przed wyjściem kilka minut wystarczy by mieć piękne paznokcie.Kolejnym ważnym według mnie aspektem jest to, że nie niszczy płytki paznokcia i jest o wiele bezpieczniejszy niż hybryda. Polecałabym go dziewczynom, które zastanawiają się naz zrobieniem paznokci hybrydowych by jako pierwsze sięgnęły właśnie po ten żel. Jak się spodoba może akurat pokochają ten oto produkt. Jako wadę wzięłam to, że nie jest błyszczący jak hybryda. Będę od czasu do czasu wracała do tego produktu by odpoczęły mi paznokcie, ale jednak jestem fanką hybryd i przy nich pozostanę.




Stosowanie:
 1. Zmatowić płytkę paznokcia za pomocą bloczka polerskiego/polerki.
2. Położyć cienką warstwę żelu.
3. Utwardzać w lamie uv (2 min.) lub lampie LED uv (1 min.).
4. Powtórzyć krok 2 i 3 dla uzyskania drugiej warstwy żelu.

Usuwanie:

 
1. Zdjąć wierzchnią warstwę żelu za pomocą pilnika.
2. Moczyć paznokcie w płynie do usuwania hybryd (np. remover z lanoliną) lub acetonie przez ok. 10 - 15 min.
3. Usunąć mechanicznie odchodzącą masę żelu np. za pomocą drewnianego patyczka.



Cena i opakowanie:

Za 6ml żelu hybrydowego zapłacimy o wiele mniej niż za lakier hybrydowy. Na stronie sklepu dobrarada.com.pl kosztuje on jedyne15,90 zł dzieki temu zaoszczędzamy poniewaz nie kupujemy już bazy i topu ;) fajnie prawda?
Jeśli chodzi o opakowanie - jest estetyczne, czarne i każdy kolor jest ładnie opisany na opakowaniu;)  Moja ocena  to 8/10;)





jestem bardzo ciekawa czy znałyście tego typu produkty? napiszcie mi w komentarzu jakie są wasze odczucia a może chciałybyście przetestować taki żel? 

Cmok

24 komentarze:

  1. Wow ale piekne kolorki, ten szary mi sie bardzo podoba;)
    to lecę do sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno mnie tu nie było i jak zwykle jestem zaskoczona;) super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory faktycznie piękne, nie noszę hybryd ale jak napisałas, że jest bezpieczniejszy to chętnie skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś słyszałam ale nie próbowałam żeli, lece na hybrydzie ale spróbowałabym tego cuda.Czerwień i róż mega!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory są pieknie nasycone i maja super krycie;) czerwień wymiata

      Usuń
  5. Bardzo je lubię,są naprawdę fajne ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się standardowo czerwień podoba :D
    To chyba mój ulubiony kolor na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne te kolory nie słyszałam o tej firmie;)zajrzę do sklepu skoro sa niedrogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo zachwyciłas mnie tymi żelami ;) mrau

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę i zapraszam częściej na wiecej takich mrau;)

      Usuń
  9. Super, testowałam już Mollona, Neonail, pora na X-hybrid:D

    OdpowiedzUsuń