Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Wiosna, wiosna, wiosna ach to Ty!! tak, wczoraj oficjalnie przywitaliśmy wiosnę i muszę przyznać, że w Lublinie był to bardzo ciepły dzień. Dziś niestety marzec jak to marzec spłatał nam figla i pada deszcz i jest bardzo nieprzyjemnie. Żeby Wam nieco umilić dzień przygotowałam wpis odnośnie mojego ulubionego balsamu do ciała i słowa "ulubiony" nie użyłam bez kozery.

Jeszcze za czasów siarczystej zimy nabyłam jak to ja metodą prób i błędów natłuszczający balsam do ciała. Moją uwagę przyciągnęło to, że produkt zawiera aż 30 % kompleksu natłuszczającego. Zwracam na to dosyć szczególną uwagę ponieważ moa skóra jest niestety zarówno w lecie jak i zimie bardzo wysuszona. 


Tak na dobrą sprawę Oillan jak do tej pory mnie nie zawiódł więc założyłam z góry , że tym razem inaczej być nie może. Moja kosmetykowa intuicja mnie nie zawiodła. Przybyłam do domu i nie mogąc się doczekać zaczęłam operację nawilżenie. produkt jest bezzapachowy o gęstej konsystencji lekko "tłustej" moja skóra po nałożeniu dosłownie wessała produkt i w tym momencie przepadłam. I od tej pory bardzo zaprzyjaźniłam się z tym produktem. Serdecznie polecam go osobom takim jak ja, które mają bardzo suchą skórę. Balsam naprawdę robi robotę.


co zawiera nasze cudo?

Składniki aktywne:
kompleks natłuszczający (trójglicerydy kwasu kaprylowego i kaprynowego, parafina ciekła, olej ogórecznika lekarskiego, masło shea), cucurbityna, alantoina, D-pantenol.


Działanie: 

  • odbudowuje strukturę lipidową naskórka, wzmacniając barierę ochronną
  • natłuszcza i wygładza skórę
  • ogranicza transepidermalną utratę wody, chroniąc przez przesuszeniem
  • intensywnie odżywia i nawilża
  • niweluje szorstkość skóry
  • przywraca miękkość i gładkość
  • łagodzi podrażnienia oraz świąd
  • przywraca komfort.
Tak więc moje robaczki jeśli macie przesuszoną skórę po zimie zachęcam do sięgnięcia po ten produkt jest wart świeczki i uwagi. Tymczasem do zo a ja już dziś zapraszam Was na kolejny "włosowy" wpis ;)

25 komentarzy:

  1. Myślę, że każdej z nas przed wiosną przydałaby się taka bomba nawilżeniowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Od lat używam kosmetyki tej firmy i zawsze jestem zadowolona z działania!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oillanowe Love;) mam go i też kocham

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ;) tu sie popiszę:D jak nigdy prawie nic u Ciebie nie kojarze tak dziś swieto:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też znam i też chwalę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam i chwale :)
    zapraszam do mnie kochana
    http://loveshinny.pl <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę jaka perełka kosmetyczna się trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znoszę się smarować, ale dla męża się nada ma AZS

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam produktu. Muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie balsamy zawsze mnie ratują, gdy mam skrajnie przesuszoną skórę. Uwielbiam tez Emolium. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja droga, dzięki Tobie kupię ten produkt, obserwuję!
    → mój blog

    OdpowiedzUsuń