Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


W piątkowy poranek u mnie znów na blogu rozgościła się Vatika i to zagościła na dobre. O mojej miłości i pasji do pielęgnacji włosów nie będę Was zanudzać po raz kolejny. Zatem krótko zwięźle i na temat. Dziś na tapet wędruje tajemniczy krem do stylizacji z czarnuszką. Zazwyczaj sformułowanie krem do stylizacji kojarzył mi się jednoznacznie a mianowicie był on zwieńczeniem ułożenia mojej fryzury. Zaczynając testy tego produktu byłam nastawiona śmiem twierdzić wręcz negatywnie. Nie bardzo przepadam za dodatkowymi specyfikami na włosach oprócz standardowej odzywki czy wcześniejszego olejowania. 


 Jak się wkrótce okazało krem działa nie tylko na polu stylizacyjnym, ale przede wszystkim wpływa na poprawę jakości włosów. Wzmocnione, dobrze nawilżone i odżywione włosy lepiej się układają, nie puszą i zachowują zadbany wygląd w ciągu całego dnia. Włosy pielęgnowane kremem Vatika z czarnuszką są chronione przed wpływem czynników zewnętrznych. Przy regularnym stosowaniu szybko można zauważyć mniejszą podatność na zniszczenia. Mniej wypadają , nie łamią się i nie rozdwajają mi się końcówki.


Ja przyjęłam taką taktykę - na suche włosy rozprowadzam produkt i zostawiam na około godzinkę 
( coś na zasadzie olejowania) następnie myję włosy i po umyciu również nakładam produkt ale w dużo mniejszej ilości i pozostawiam do wyschnięcia. Włosy po tym zabiegu są niezwykle miękkie i dodam, że się mnie przetłuszczają.


Ekstrakt z czarnuszki ma dobroczynny wpływ na włosy:
  • wygładza i nadaje imponujący blask,
  • przywraca włosom sprężystość oraz zapobiega łamaniu i rozdwajaniu,
  • zmniejsza nadmierne wypadanie włosów oraz znacząco przyspiesza ich wzrost.
Jestem miłośniczką tradycyjnego olejowania włosów ale od czasu do czasu uważam, że każdej z nas przydałby się taki zabieg. 
Krem do stylizacji znajdziecie w sklepie Magiczne Indie. Wiem, że ostatnio sporo rzeczy pojawiło się na blogu z tego sklepu ale jeśli się coś pokocha to pochłania to całkowicie. 

Tymczasem zapraszam do lektury i zapraszam na kolejny post.

 

28 komentarzy:

  1. O z czarnuszką jeszcze nie miałem!

    OdpowiedzUsuń
  2. jednym słowem krem nie tylko do stylizacji;) lubię takie wielofunkcyjne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Vatike znam bardzo dobrze,o tym kremie nie słyszałam ale mnie zaintrygował

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam krem na noc Vatiki i tez był fajny (chociaż nie stosował go na noc, ale tak samo jak olej), a teraz czaje się na maskę z czarnuszką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejna dobra recenzja. Lubię tu zagladać. Dziś znów pokazałaś mi produkt o którym nie miałam pojęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. BArdzo lubię Vatikowe olejki do włosów. Mistrzostwo świata także ten krem pewnie nie odbiega od nich jakością

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też nie przepadam za kremami do stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarnuszka jest bardzo dobra w kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety o tym kremie nie słyszałam także trudno powiedzieć czy bym polubiła czy nie. Muszę go przetestować;)

    OdpowiedzUsuń
  10. obecnie mam z vatiki olej kokosowy, teoretycznie do włosów, ale używam go też do ciała:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda ciekawie, na pewno spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kremów do stylizacji nie miałam, ale bardzo lubię ich maski do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O proszę, świetna sprawa :)

    Również dałam obs <3

    OdpowiedzUsuń