Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


O moim zamiłowaniu do perfum wie niemal każdy. Temat zapachów i kto jakie lubi jest jak zwykle drażliwy bo każdy preferuje co innego.  Do perfumerii Neness trafiłam przez fejsa. Stronka wyskoczyła mi przez przypadek więc stwierdziłam, że zajrzę, zobaczę co to. Tam natrafiłam na 22 ml perfumetki, które są odpowiednikami markowych perfum. 
Niestety nie każdy może sobie pozwolić na posiadanie oryginalnego ulubionego zapachu. Postanowiłam zobaczyć jak sprawdzą się u mnie i jaką mają trwałość.  Zaczęłam niewinnie od jednego zapachu i dwóch sprawdzonych podkładów (perfumeria ma w swojej ofercie także kosmetyki). 


Realizacja zamówienia odbyła się w ciągu 24 godzin co wiązało się z tym, że paczkę miałam dostarczoną na następny dzień. Padło na pierwszy test. Powiem szczerze, że w swoim  życiu perfumetek miałam dużo...jednak muszę przyznać, że te zostały moimi ulubieńcami. Zapachy są bardzo dobrze dobrane do linii oryginalnej, są bardzo trwałe co uważam, że jest dużą zaletą a przede wszystkim kosztują 12 zł a czasem jeśli sklep robi promocje to możemy kupić je i za 10 zł. Niestety pokusa poszła dalej i zakupiłam kolejne i uważam, że niebawem zamówię kolejne. Pokazałam sklep dziewczyno u mnie w pracy i solidarnie stwierdziły, że zrobią zamówienie zbiorowe. 


co o sobie mówią?

Kilka słów o Nas.

Perfumeria Neness istnieje na Polskim rynku od 2015 roku. W przeciągu roku zdobyliśmy ogromne grono zadowolonych klientów, które stale się powiększa. Oferujemy szeroki wybór perfumetek damskich, o najwyższej zawartości olejków zapachowych na rynku w bardzo niskiej cenie. Rewolucyjne rozwiązanie sprawia, że możesz mieć ulubiony zapach zawsze przy sobie. Praktyczna fiolka idealnie wpasuje się do Twojej torebki, kosmetyczki, samochodu czy nawet kieszeni. Nasze odpowiedniki perfum zamknięte są w precyzyjnie wykonanych 22 mililitrowych fiolkach z atomizerem. Wśród 185 zamienników perfum jakie oferujemy, nawet najbardziej wymagający klient znajdzie coś dla siebie. Perfumetki idealnie nadają się na prezent. Skomponowanie odpowiedników ulubionej marki czy dobranie ulubionej nuty zapachowej będzie świetną niespodzianką. Perfumetki 22ml to idealne rozwiązanie dla KAŻDEGO, kto tylko chce zachować swój zapach zawsze pod ręką, bez konieczności dźwigania dużego, niejednokrotnie o 90% droższego flakonu. 


Opakowania są estetyczne i poręczne. Zmieszczą się w każdej torebce i uważam, że każda kobieta nawet najbardziej wymagająca znajdzie coś dla siebie. Wiem, że lepiej posiadać oryginały ale też dobrze wiedzieć , że jest ciekawa i dobra alternatywa ;)


tymczasem do zo~!

17 komentarzy:

  1. Oryginały czasem są słabsze niżeli podróbki o których wiemy :) A takie buteleczki 22 ml są bardzo poręczne. Mieszczą się do torebki i nie obciążają ją tak bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SZCZERZE POLECAM AKURAT TE SPRAWDZIŁAM NA SOBIE , ŻE SA NAPRAWDĘ DOBRE

      Usuń
  2. Takie buteleczki sa idealne do torebki - świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie małe flakoniki.

    OdpowiedzUsuń
  4. może i ja sie kiedyś skuszę na taką perfumetkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i ja dołączę do grona fanek Neness. Jeszcze nigdy nie kupowałam zamienników perfum ale właściwie mogę spróbować. Perfumetki są niedrogie i praktyczne więc czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za nieduże pieniążki można ładnie pachnieć. Mnie pomysł na małe perfumetki bardzo się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię małe pojemności bo często zmieniam zapachy, fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mały flakoniczek do torebki fajny pomysł. Zamówię coś na próbę pod mój zapach, który używam i sprawdzę czy mi podejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o perfumerii Neness ale nigdy tam nie zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgrabniutkie, małe i bardzo kobiece, mam w użyciu cztery.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem zaprzyjaźniona z perfumetkami już od jakiegoś czasu. Zawsze jak gdzieś wyjeżdżam, a wyjazdów mam dużo ( taka praca )to biorę 1-2 ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Temat znam tylko ze słyszenia, raczej kupuję te markowe ale może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Praktyczne perfumetki u mnie zawsze pod ręką:) Bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń