Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


O moim zamiłowaniu do perfum wiedzą niemal wszyscy  a samo słowo orient przyprawia mnie o przyjemne dreszcze. Dziś na tapet wędrują perfumy w olejku  z serii Song of India ze sklepu Magiczne Indie
Przyznam szczerze , że byłam bardzo ciekawa tych perfumek. Przetestowałam je w sposób dwojaki , jako perfumy na ciało oraz  wlałam kilka kropli do dyfuzora by pachniało u mnie w salonie. Oba moje testy wypadły bardzo pozytywnie, stąd wielorakie zastosowanie produktu. Zresztą takie perfumy albo podobne miały moja mam i babcia i kojarzą mi się z mocnym i bardzo trwałym zapachem.


 A teraz słów kilka od producenta:

Znana na całym świecie marka Song of India produkuje olejki zapachowe od prawie 100 lat.  
Perfumy wykonane są z wysokiej jakości olejów zapachowych, dzięki czemu nadają się do ciała lub domu. W produkcji olejków wykorzystuje się kwiaty, liście i korzenie roślin oraz drewno.
Song of India  mają niepowtarzalną jakość - dojrzewają z upływem czasu a okres ich przechowywania sięga nawet do 10 lat. Im"starszy" olejek tym ciemniejsza jest jego barwa i bardziej wyrazisty zapach. Perfumy te są mocno skoncentrowane, bezalkoholowe i długotrwałe. 

Zastosowanie :

  • do spalania w lampach zapachowych oleju,
  • jako dodatek do ulubionego olejku do masażu,
  • jako perfumy do ciała (stosować w miejscach pulsacyjnych)
  • do nadania zapachu ubraniom, pościeli lub dywanom (wcieramy kilka kropel w tkaninę)
  • do odświeżenia i nadania aromatu tapicerce samochodowej



Jeśli miałabym opisywać zapach określiłabym go jako owocowo-kwiatowy. A za 5 ml zapłacimy cenę 19 zł. 
Z czystym sumieniem mogę polecić ten produkt, już moja mam robi do niego podchody by mi go podwędzić;) także popyt ma;) Zapraszam do sklepu Magiczne Indie;)


Do zo!

20 komentarzy:

  1. Mi tez kojarzą się babciowo;) w takim układzie zrobię jej prezent;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaki powrót do lat dawnych, uwielbiam Cię ;) chętnie zajrzę do tego sklepu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. NO MUSZE TO PRZYZNAĆ , ŻE ROZWIJASZ SIĘ W BLOGOWANIU;) CORAZ LEPIEJ I CORAZ CIEKAWIEJ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znałam tych perfum ale bardzo chętnie poznam;?)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sam raz do małej kieszonki w torebce;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czuję się zaintrygowana nimi;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Średnio lubię orientalne zapachy w perfumach

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrzyłam na stronę Magiczne Indie i mają bardzo fajną ofertę :) Jakoś nigdy nie miałam okazji u nich kupować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest tyle ciekawych rzeczy , że nawet ja nie moge sie zdecydowac co kupic a myślałam teraz o olejach.

      Usuń
  9. Nigdy nie miałam okazji stosować takich perfum. Wydają się bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może faktycznie są mocne, ale czy skusiłabym się na nie .. no nie wiem :P

    OdpowiedzUsuń