Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



O kuracjach z witaminami ostatnio w sferze kosmetycznej zrobiło się nieco głośniej. Wiele firm postawiło na płynne kuracje. Nie ukrywam, że ja jako "niemiłośniczka" kremów (chociaż powoli się z nimi zaczęłam kolegować) podążyłam za tym trendem. Jako, że nasza cera po zimie jest wyczerpana należy o nią odpowiednio zadbać. 
W moich rękach znalazły się dwie kuracje o których powiem Wam co nieco. Na pierwszy rzut idzie witamina C jakże nam znana nie tylko w postaci żółtych tabletek , które wciskała nam mam przy przeziębieniu.

Pierwsza to kuracja regenerująca zawierająca witaminę C. Jak wiele razy wspominałam jestem klasycznym przypadkiem lenia i wolę dłużej pospać a niżeli stać przy lustrze od piątej rano. Zakolegowałam się z tymi kuracjami pod tym względem, że są to preparaty stosowane na noc;) Także wklepuję je na noc i spaćku, nic mnie więcej nie interesuje. 
Jeśli chodzi o estetykę produktu to nie jest ona nazbyt skomplikowana. Buteleczka mała poręczna, brązowa z wygodnym aplikatorem. Dobrze opisana etykieta. 


Jakie korzyści będziemy mieli ze stosowania tej kuracji:

 · rozjaśnienie
· regenerację zniszczonej skóry
· zmniejszenie skłonności do przebarwień i piegów
· zwiększenie elastyczności
· ochronę przed wolnymi rodnikami
· spowolnienie procesów starzenia
· uszczelnienie naczyń krwionośnych.

 Po przebudzeniu moja skóra ma ładny koloryt, nie wygląda na zmęczoną i jest bardzo elastyczna. Zauważyłam, że mam mniej zaskórników i nieprzewidzianych niespodzianek w postaci ropnych "krost". 


Jak opisuje nam to producent?


Witamina C wykazuje działania antyoksydacyjne, walczy z wolnymi rodnikami, wspomaga ochronę przeciw promieniowaniu UV, stymuluje syntezę kolagenu, działa rozjaśniająco, wpływa korzystnie na stan skóry trądzikowej, wzmacnia naczynia krwionośne, poprawia stopień nawilżenia skóry. Gliceryna w naturalny sposób osłania skórę, przenikając do przestrzeni międzykomórkowych, gdzie wiąże ilość wody niezbędną do zachowania prawidłowego nawilżenia skóry. Ma doskonałe właściwości łagodzące, skutecznie nawilża przesuszoną skórę ze skłonnościami do pierzchnięcia. Wygładza, poprawia elastyczność, reguluje procesy prawidłowej odnowy naskórka. Działanie gliceryny jest długotrwałe. 

Za tego typu produkt zapłacimy 42,90 zł. Jest bardzo wydajny, ponieważ niewielka ilość wystarczy by pokryć całą twarz preparatem. Ma płynną konsystencję dzięki czemu bardzo prost się rozprowadza. 

Póki co jestem bardzo zadowolona z zastosowania tej kuracji i myślę, że każdej z nas na wiosnę przydałaby się taka bomba witaminowa. 
W swojej ofercie na stronie Tenex24.pl znajdziecie sporo nowości i podobnych kuracji, które możecie dopasować do swoich potrzeb. W moich zasobach znalazła się także kuracja uszczelniająca z witaminą K ale o tym niebawem. Wspomnę tylko, że kuracji używam naprzemiennie.  

Jestem bardzo ciekawa co myślicie na temat tego typu produktach. A może jesteście tradycjonalistkami i stawiacie jedynie na kremy?

napiszcie mi w komentarzu jakie jest Wasze zdanie w tym temacie.

Życzę Wam cudownego czwartku;)

20 komentarzy:

  1. Też się ostatnio skusiłam na preparat z wit C ale akurat od Perfecty :) Póki co sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że bardzo zaciekawił mnie ten produkt zwłaszcza, że lubię takie kuracje

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam styczności z tego typu kuracjami niestety;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam nigdy nic takiego

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna kuracja:) Wit C świetnie wpływa na buzię, więc warto czasem coś takiego jej zafundować;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też jestem zdania, że każda z nas powinna sobie taką kurację zafundować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Janka kupujemy? skoro dziewczyny chwalą, sporo czytałam na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja kupie, jak wszystkie to wszystkie;) cium

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wolę kremy, z tego względu, że jestem leniuchem i wolę wszystko na szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się nad zakupem tej kuracji, więc Twoja opinia jest dla mnie bardzo przydatna :)

    OdpowiedzUsuń