Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Witaj wiosno, a z wiosną witamy nowe kolorki;) Zatem i u mnie kilka nowości i klasyki zawitało. Dzięki uprzejmości sklepu internetowego Przystań dla piękna miałam możliwość przetestowania nowych lakierów hybrydowych jakie zasiliły ich szeregi. Diva Color - o nich dziś słów kilka. 
Jest to połączenie żelu i hybrydy. Zatem do sedna!


Na początek coś z klasyki czyli połączenie czerwieni i różu dla kobiet ceniących klasykę. Tu na wzorniku nałożyłam dwie warstwy lakieru, dlaczego akurat o tym mówię? a ponieważ dlatego, że akurat ten kolor zaliczyłam do kolorów "szklanych" czyli takich , które potrzebują minimum 2-3 warstwy by dobrze pokryć płytkę paznokcia i jednocześnie odzwierciedlić zamierzony kolor. 
Uważam, że ten odcień zostanie jednym z moich faworytów tej wiosny a szał pokażę poniżej.


Jak sami wiecie jestem raczej za klasyką na paznokciach i rzadko szaleję z kolorami tak ta zieleń mnie kupiła. A jestem zakochana w tych hybrydach dlatego, że robi się je niesamowicie szybko i wystarczy jedna warstwa lakieru by ładnie pokryć i wydobyć kolor, podsumowując te hybrydy maja zajebiste krycie. 


Kolejny świetny odcień w kolorze nieba. I kolejna jedna warstwa. Tyle wystarczy by mieć taki piękny błękit na pazurkach. 
Jeśli chodzi o estetykę to jakaś szałowa nie jest. Zwykła czarna buteleczka z prosta etykietą dając nam wrażenie, że produkt w niej zawarty nie jest raczej z górnej półki. Jak człowiek może się pozytywnie zaskoczyć? A może. Ja przynajmniej jestem  zaskoczona bardzo. Z mojej strony polecam bardzo zwłaszcza, że te cuda kosztują 9,95 zł w cenie regularnej a teraz można je nabyć za cenę aż 7, 86 zł. 

Co producent na to?
Lakiero - żele hybrydowe DIVA to wyjątkowy produkt łączący w sobie wygodę i łatwość aplikacji lakieru z elastycznością i trwałością żelu.
Produkt ten jest idealną alternatywą dla osób, które nie mają zbyt wiele czasu na zabiegi kosmetyczne, a pragną w szybki i łatwy sposób uzyskać długotrwały (do 3 tygodni) i spektakularny efekt. Lakiero-żele hybrydowe możemy stosować zarówno do manicure jak i pedicure.
Dzięki nim można mieć piękne paznokcie u stóp przez okrągły rok.

Także ja was odsyła,m na stronkę Przystani dla piękna i serdecznie zachęcam do skorzystania z okazji ;)

22 komentarze:

  1. Faktycznie kolory ładne;) pogrzebie w tym sklepie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten niebieski jest przecudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie ta malina, jestem też raczej za klasyką ale bardzo lubię patrzeć jak to wygląda u kogoś;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam takie kolory wiosenne a jak napisałaś , że dobrze kryją i niewiele kosztują to tym bardziej odwiedzę tą stronkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o tej marce :)
    Ten niebieski jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też o tej marce nie słyszałam , czyli chyba nowość? tyle teraz tego , ze do wyboru do "koloru"

    OdpowiedzUsuń
  7. Estetyka opakowania nie jest ładna ale środek juz owszem;)
    mogli sie bardzie postarać o opakowanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby tak ale zawartosc jest bardzo dobra także opakowanie schodzi na dalszy plan

      Usuń
  8. Ten zielony ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń