Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Ostatnimi czasy wzięło mnie na pokazanie Wam kosmetyków, które średnio mnie zachwyciły bądź zraziły. Dziś na tapet przywędrowało serum zwiększające objętość ust od firmy Eveline.  
Powiększanie usta ostatnimi zawładnęło światem na dobre, kobiety ustawiały się w kolejki do lekarza a firmy kosmetyczne kosiły kupę kasy na "bezigłowych zastrzykach" by tylko zadowolić swoje klientki. Wszystkie wiemy, że ten szał nie wziął się z powietrza. Od kiedy Kylie Jenner napompowała swoje usta , kobiety przepadły. 


Wracając do zamienników, w poprzedniej edycji -49% w Rossmanie zakupiłam serum. Chciałam sprawdzić czy takie coś w ogóle wypełnia usta.  Z wyglądu przypomina zwykły błyszczyk, w ładnym , estetycznym opakowaniu, dobrze opisane. Przystąpiłam zatem do testowania, wypeelingowałam usta i nałożyłam produkt...i tu zaczęły się schody.....(widocznie taki był zamysł producenta) usta zaczęły mnie dosłownie palić....ja wiem, że to powinno lekko mrowić by usta nam nieco "opuchły" ale żeby paliło żywym ogniem? masakra;/ szybko produkt zmyłam ale niestety nie pomogło mi to zbytnio ugasić tego palenia. Czułam się jakbym zjadła wiaderko papryczek chili. Zrobiłam sobie okłady z mleka i poszłam spać. Rano obudziłam  się a w około moich ust widniała mocno czerwona pręga;/  podsumowując wyglądałam jakbym poparzyła usta;/ 


a producent?

Aktywne serum błyskawicznie zwiększające objętość ust SOS Lip Booster SOS LIP BOOSTER to doskonała alternatywa dla inwazyjnych zastrzyków powiększających usta na bazie kwasu hialuronowego. Zabiegi wypełniania kwasem hialuronowym to najczęściej wybierana metoda powiększania i ujędrniania ust. Odbudowuje gęstość tkanek wokół ust, wygładza zmarszczki, poprawia kształt i kontur warg oraz błyskawicznie nadaje ustom ponętny i kuszący wygląd. Przełomowa technologia 5 x VOLUME MAXIMIZETM natychmiast po aplikacji rozszerza naczynka krwionośne i przyspiesza mikrokrążenie, dzięki czemu mikrocząsteczki kwasu hialuronowego błyskawicznie wnikają do głębokich warstw skóry i wypełniają ubytki powstałe z upływem czasu. Formuła bogata w olej arganowy, witaminy E i C odżywia i zmiękcza skórę oraz zabezpiecza ją przed skutkami ekspozycji na promieniowanie UV. 


Podsumowując wiecej go nie użyję a kosmetyk wylądował w koszu;/  
Zrobiła ostatnio drugie podejście ale z kosmetykiem innej firmy i powiem szczerze, że jest to niebo a ziemia....ale o tym niebawem. 

Tymczasem zapraszam na kolejny post...troszkę cofniemy się w czasie ;)

23 komentarze:

  1. Oj mnie też takie specyfiki nie zachwycają;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie wierze w takie cuda ;x

    OdpowiedzUsuń
  3. tez go sobie kupiłam , faktycznie nieźle pali ale aż tak jak Ciebie to nie;/ ale też odłożyłam i jak dotąd nie uzyłam więcej

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu az sobir wyobrazilam to palenie ust... Masakra.. Dobrze ze sa takie recenzje ktore ostrzegaja dziewczyny przed zlym zakupem :)

    Cuuudowny blog! :)
    W stu procentach trafia w moje gusta!
    + dodaje do obserwowanych :)


    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wprawdzie nie należę do posiadaczek dużych i pełnych ust, ale za nic w świecie nie przetestowałabym tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  6. No zgadzam się z koleżanką powyżej dobrze , ze nie przy wszystkich recenzjach są ochy i achy tylko kawa na ławę, ja mam z DermoFuture ale jest bardzo fajny i nie piecze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam ten z DF i jest zajebisty, napiszę o nim osobny post...

      Usuń
  7. a ja nie lubie takich upiększaczy dla mnie to buble i kasa wywalona w bloto a glupie baby się na to nabierają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety ale taka jet prawda...tez należę do durnych bab

      Usuń
  8. widziałam to w sklepie ale jakoś mnie to nie obeszło;/ lubię tą firmę ale ten kosmetyk im po prostu nie wyszedł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez bardzo lubię tą firmę ale tu sie naciełam ale nie pierwszy i nie ostatni raz, każda firma ma dobre kosmetyki ale zdażaja sie takie wpadki

      Usuń
  9. Ale cię ten produkt załatwił... :/ Ja tego typu błyszczyków unikam, mam spore usta więc nie staram się już dodatkowo ich powiększać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuu...taki bubel. Takich produktów lepiej się wystrzegać

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurde, nie spodziewałam się, że może tak bardzo palić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może na mnie tylko tak podziałało, ja jeste wrazliwiec wieć moj eksperyment tylko to podsycił

      Usuń
  12. Opisywane przez Ciebie działanie zdecydowanie zniechęca do tego produktu! Ciężko jest trafić na kosmetyk o działaniu powiększającym usta, który przy okazji nie narobi nam problemów.

    OdpowiedzUsuń