Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Tak jak obiecałam ostatnio troszkę cofniemy się w przeszłość gdzie w każdym kiosku ruchu albo w małym sklepiku osiedlowym można było zakupić mega mocny żel do włosów w sprayu ;) 
Nie ukrywam, że dzięki niemu wracam myślami d lat dziecinnych kiedy podkradałam spray mamie a także podglądałam jak mam spryskiwała nim swoje perfekcyjne loki.


Postanowiłam wrócić do tego produktu a dzięki Tenex.pl miałam taką możliwość w jeden z akcji w jakiej brałam udział. A jako że uwielbiam babrać się we włosach stwierdziłam, że sprawdzę czy tak samo daję radę jak kiedyś. Kiedyś Hegron można było kupić w kiosku, podejrzewam, że teraz też ale Rossmann też ma go u siebie w ofercie za 15, 99 złotych. Nie będę ukrywała, że nie bardzo lubię używać lakieru czy żelu do włosów ale do tego spayu nigdy nie miałam oporów. Faktycznie jest bardzo mocny i fryzura nigdy nie ulega zniszczeniu i nawet wiatr jej nie straszny. Oczywiście nie używam go codziennie a jedynie spontanicznie ale i tak wracam do niego z sentymentem.


Tenex.pl ma w swojej ofercie trzy warianty pojemnościowe: 75 ml, 150 ml i 300 ml a ja posiadam ten ostatni wariant w cenie 19,99zł.

Co mówi nam producent?

Żel spray Extra Strong

Profesjonalny produkt, który dzięki wysokiej zawartości alkoholu natychmiastowo odparowuje z włosów, co powoduje silne i błyskawiczne utrwalenie każdej fryzury. Może być stosowany zarówno na suche jak i mokre włosy. Jest łatwy do wyczesania i nie pozostawia na włosach białego nalotu jak lakiery. Przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów.


A wy znacie ten babciowy żel? Używałyście? a może używacie nadal?:)

Tymczasem niebawem kolejny post i już Was na niego zapraszam;)

2 komentarze:

  1. Interesujący jest ten lakier z chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku! Kiedyś ten produkt był chyba w każdym domu, pamiętam jak mi fryzjerka układała loki nim na komunię.

    Ale wiesz co jest zaskakujące? Wiele fryzjerek wciąż uważa, że to najlepszy lakier do włosów (wiem, bo tato handlował takimi rzeczami :P) i chyba coś w tym jest. Rzeczywiście fryzura nim utrwalona trzyma się caaaały dzień

    OdpowiedzUsuń