Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Tej firmy chyba, żadnej z nas nie muszę przedstawiać - Palmer's znamy wszystkie. Przyznam szczerze, że od bardzo dawno krążyłam wokoło produktu , o którym dzisiaj powiem. 
Jestem wielką fanką połączenia czekolady i mięty. Jeśli mam wybór jaki smak czekolady kupić stawiam zawsze na to połączenie. Niestety czekolady z miętą na głowie jeszcze nie miałam:D aż do teraz.  Pielęgnacja włosów jak wiecie i jak za każdym razem podkreślam stanowi dla mnie bardzo ważny aspekt, ponieważ piękne włosy to wizytówka każdej z nas. Na moim blogu większość postów to właśnie pielęgnacja włosów.


Zacznę swoim tradycyjnym sposobem od estetyki: Opakowanie tradycyjne dla Palmer's także nawet jakby nie było podpisane wiedziałabym jakiej firmy to produkt. Poręczna tuba dzięki której użyjemy tyle produktu ile chcemy. Jeśli chodzi o konsystencję to jest gęsta dzięki czemu łatwiej rozprowadzimy odżywkę na włosach, przyznam szczerze , że bardzo lubię takie konsystencje ponieważ niektóre odżywki wylewają mi się z ręki;/  a tu nie ma tego problemu. Jeśli chodzi o zapach to tu przepadłam- powiem wprost , do zjedzenia. Bardzo mocny zapach połączenia czekoladowo miętowego;) który po spłukaniu i wysuszeniu utrzymywał się bardzo bardzo długo. 
Nie było problemu z rozczesaniem i obciążeniem włosa. Włosy są lekkie i nawilżone, czyli tak jak zapewnił nas producent.


Opis producenta:
  • Głęboko nawilżająca odżywka wykorzystuje cenne właściwości czystego masła kakaowego z witaminą E, olejku sojowego i keratyny. Preparat doskonale rewitalizuje włosy i jednocześnie intensywnie je nawilża. Odżywka wzbogacona jest w naturalny olejek miętowy, który pozostawia efekt świeżości i działa kojąco na skórę głowy. Domowe spa dla włosów nigdy nie było tak proste. Esencjonalne, a zarazem unikatowe połączenie mięty i czekolady pobudza zmysły i jednocześnie intensywnie rewitalizuje włosy. Pozostawia zapach miętowych czekoladek.

    Przeznaczenie:

    Odżywka idealna dla włosów: wymagających nawilżenia, pozbawionych blasku, spragnionych ukojenia skóry głowy i świeżości, zmęczonych.

    Działanie i cechy produktu:

    • • nadaje włosom niezwykły blask
    • • wzmacnia i rewitalizuje włosy
    • • intensywnie nawilża
    • • nie zawiera siarczanów, parabenów
    •  
    A Wy? znacie ten produkt?
Tymczasem zapraszam już dziś na kolejny post ;)

31 komentarzy:

  1. O kurka. Serio, czekolada i mieta? Wow! Ja tez chce miec to na mojej glowie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurka. Serio, czekolada i mieta? Wow! Ja tez chce miec to na mojej glowie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta firma ma genialne produkty! Ten krem widziałam i zastanawiałam się czy jest dobry bo bym mojemu Mężowi kupiła, on zawsze cierpi na suche łapki a lubi połączenie czekolady z miętą 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam firmy, ale kusi mnie ta czekolada i pewnie bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, czekolada i mięta na głowie? super crazy jak ja:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Już czuję ten piękny zapach...mrrrrr chcę to;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Firme znam do odżywki nie dotarłam ale jak czekolada z miętą ...to zamawiam już:D

    OdpowiedzUsuń
  8. No dobra kupiłaś mnie tą czekoladą:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekolada i mięta w odżywce? o kurde ale to musi zajebiście pachnieć

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja to bym sie kąpała w czekoladzie:D no niech będzie z miętą!
    super post kochana;0

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje włosy po zimie są bardzo zmęczona, bez połysku i wręcz proszą o maseczkę. Z chęcią się za tą rozejrzę, na pewno pięknie pachnie :)
    Pozdrawiam , Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię tę firmę :) Jednak powyższego produktu jeszcze nie miałam :D

    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekolada i mięta - jedno z moich ulubionych połączeń :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nic z Palmersa nie wpadło w me ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widziałam nigdy tej odżywki, ale wydaje się bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, ale z chęcią bym się skusiła na ta odzywkę, muszę się rozejrzeć za nią ;)

    OdpowiedzUsuń