Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Każda z moich czytelniczek wie, że oprócz pielęgnacji włosów uwielbiam majstrować przy paznokciach. ja wielka miłośniczka czerwieni i wszelkich jej pokrewnych postanowiłam zaszaleć. Pogrzebałam w swoich zasobach hybrydowych i odkryłam, że posiadam piękny liliowy kolor z Evonails. Tym bardziej się zdziwiłam, bo po odkręceniu wyglądał dosyć niepozornie. Dopiero na paznokciach zrobił się efekt wow. 
Przyznam szczerze, że Evonails ma jedne z trwalszych lakierów jakie było mi dane używać.  Bardzo łatwo się nakładają, nie są zbyt gęste i już dwie warstwy wystarczą, by osiągnąć zamierzony efekt. 


Kolorek, który mnie tak zachwycił to numer 128 SERENITY. Jest średni do opisania ponieważ według mnie balansuje on między lekką lilią a delikatnym niebieskim. 

A co sam producent ma nam do powiedzenia?

 Lakier hybrydowy Gellack to połączenie pięknej kolorystyki z innowacyjną formułą zapewniającą długotrwały efekt pięknego manicure. Odcień Serenity - pastelowe połączenie niebieskiego i fioletu, pięknie uzupełni wiele letnich stylizacji.
  • Pastelowy kolor
  • Nienachalny efekt
  • Trwałość hybrydy


Przyznam szczerze, że odkrywam Evonails na nowo. I zaskakuje mnie ta firma coraz częściej i za każdym razem czym innym.
Jeśli któraś z Was jeszcze nie poznała tej firmy to serdecznie zapraszam do zapoznania się z ofertą. Co rusz pojawiają się nowe kolory na które bardzo ciężko się zdecydować;) 

Tymczasem trzymajcie się i zapraszam na kolejny post;)

24 komentarze:

  1. Piekny kolor, i piekne zdjęcia pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor dla mnie. Z tego co widzę na stronce cena jest bardzo dobra. Także się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie kolor ładny, Znam dobrze Evonails i wiem, że to bardzo dobrej jakości lakiery, także polecam wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier lakierem ale jaka piękna ceramika na palcu;) Kruk?

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam hybrydy ;) jak zwykle pięknie pokazane;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię delikatne kolory także trafiłaś w mój gust w 100 procentach;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nie Ty;) zawsze czerwien a tu proszę

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny ten kolor Serenity, lubię błękity :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właściwie połączenie dwóch kolorów, liliowego i błękitu właśnie;)

      Usuń
  9. też uwielbiam błękity, niedawno zamówiłam podobny kolorek ale z semilaca i już nie mogę się doczekać aż go użyję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety nie mogę semilaca, uczula mnie bardzo

      Usuń
    2. ojj, może to przez aceton? ja używam semilaczka już prawie dwa lata i wszystko jest oki :)

      Usuń
    3. nie mam pojecia;/ ale az boje sie na niego patrzec

      Usuń
  10. Cudowny odcień niebieskiego. ;]

    OdpowiedzUsuń