Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Jak widać za oknami wiosna a nawet wczesne lato zawitało do nas na dobre. Co prawda synoptycy straszą nas burzami ale póki co cieszymy się pięknym słońcem. Jak słońce i lato to wyruszamy na działki, odpoczynek czy po prostu z książką na balkon.  Jak wiadomo pierwsze słońce jest bardzo mocne i nasza skóra jest narażona na zaczerwienienia, podrażnienia a nawet oparzenia. Ja niestety człowiek bladolicy jestem i wyciągnąć ze mnie brązowy pigment graniczy z cudem. Zazwyczaj opalam się na czerwono;/

 Ostatnimi czasy zaczęłam zwracać na to większą uwagę i zaczęłam się interesować kosmetykami do i po opalaniu. I zauważyłam pewną zmianą a mianowicie brzydka czerwień zaczęła się zamieniać w lekki brąz. Jednym słowem będą ze mnie ludzie;)
Ostatnio wielką niespodziankę sprawiła mi firma Janda - tym bardziej się cieszyłam bo zarówno i ja i moja mama  używamy kremów od Jandy i wiem, że są to kosmetyki klasy bardzo wysokiej.  Cała seria wzbudziła moje wielkie zainteresowanie i od razu zabrałam się za test ;) w moim przypadku balkon i książka;)


Zacznę tradycyjnie od estetyki: prosta , ładnie opisana , tuby w kolorze brązowo-złotym. Ładna;) zapach nazwę go klasycznym , ponieważ nie bardzo wiem jak go określić i do czego porównać. Jest bardzo ładny, delikatny nie drażniący. 
W moich rękach znalazły się balsamy o SPF 15, 30 , 50 (dla dzieci) oraz oliwka o SPF 10. 


Bardzo zachwyciła mnie cała seria bo wypróbowałam wszystkie:D  i zamierzam korzystać z niej całe lato aż opalę się na murzynka :D 

A co zapewnia nam producent?

4 wymiary OCHRONY, aby przeciwdziałać:
• poparzeniom słonecznym (nowoczesne filtry UVB)
• fotostarzeniu (nowoczesne filtry UVA)
• termostarzeniu (podwyższeniu temperatury skóry, uszkodzeniom i stanom zapalnym powstającym na skutek działania światła podczerwonego) – kompleks przeciw skutkom IR i VL
• starzeniu pozapalnemu (światło widzialne i podczerwone zwiększa ilość stanów zapalnych w skórze. Uszkadza kolagen i przyspiesza pojawienie się zmarszczek oraz wiotkości) – kompleks przeciw skutkom VL i IR
rozszerzona Ochrona o światło widzialne VL!
Sposób użycia:
Nanosić równomierną, dość grubą warstwą, na całą powierzchnię ciała i twarzy. Najlepiej minimum 20 min. przed ekspozycja na słońce. Zaleca się ponawiać aplikację produktu min. co ok. 2 godziny oraz zawsze po wyjściu z wody czy wytarciu ciała ręcznikiem.





 A Wy macie swoje ulubione kosmetyki do opalania? Dawajcie znać ;)

Tymczasem ściskam, Iwona

49 komentarzy:

  1. Szkoda, że filtry są niskie... 30spf bm mimo to nie pogardził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO nowa seria;) koniecznie muszę wypróbowac oliwkę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam kosmetyki do opalania także i tymi nie pogardzę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że mnie bardzo zaciekawiłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaa opalańsko uwielbiam:d najchętniej nie schodziłabym z plazy ;) biore wszystko;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham lato i opalanie;) świetne kosmetyki i piękny blog;) będę częsciej zaglądała;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się prezentują;) szczególnie zainteresowałam się oliwką;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na prezent dla kogoś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio kupiłam z Jandy spf 50 z tej linii i jestem bardzo zadowolona.
    Buziaki, mój blog: klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Och jakie cudowności :) Nie wiedziałam, że Janda ma też kosmetyki "
    słoneczne " :)
    Dziękuję Ci pięknie za wizytę i komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  11. kto by pomyślał, że aktorka będzie miała własne kosmetyki, na dodatek stale się rozwija i wypuszcza coraz to nowe produkty :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy kosmetyki Janda to są od Krysi Jandy ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. extra :D nie miałam pojęcia, że ona ma takiego biznesa :D

      Usuń
    2. a widzisz:d ale kosmetyki ma bardzo dobrej jakosci to trzeba przyznac

      Usuń
  13. Jakie wspaniałości jeszcze nigdy nie miałam nic od tej firmy. czas to zmienić!!! :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe produkty. jesli chodzi o mnie to za kazdym razem testuje cos nowego do opalania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze nie planuję opalania w tym roku, a już chyba czas zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe jak sprawdzą się w prawdziwym sezonie letnim :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja opalaniu zdecydowanie mówię "nie" :D Staram się unikać słońca za wszelką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. w sam raz na lato:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  20. spf 50? naprawdę, muszę poszukać tej marki

    OdpowiedzUsuń
  21. A wiesz, oglądałam je ostatnio w Rossmanie. W końcu wybrałam bodajże Sunozon (cena).

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę zaopatrzyć się w tego typu kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten dinozaur na opakowaniu jest przesłodki! :D
    Rzadko kiedy stosuje kosmetyki do i po opalaniu. Ale chyba najwyższy czas w coś takiego zainwestować.
    Firmy nie znam, ale ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O, ten krem do opalania dla dzieci, to chętnie bym przechwyciła, zwłaszcza że będziemy organizować córeczce basenik na balkonie! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń