Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Tak na koniec dnia gdzie w tle słychać pytania w Milionerach ja postanowiłam sklecić parę słów na temat produktu jaki ostatnio do mnie trafił. Przyznam szczerze, że mój stosunek do tego typu produktów jest niekoniecznie fajny. Nawet będąc u fryzjera proszę by na koniec nie używał lakieru do włosów. Mam jakieś traumatyczne przeżycia z młodszych lat kiedy to moje umiejętności nie były na tyle dobre by prawidłowo nałożyć pastę czy nawet żel do włosów.


Tradycyjnie zacznę od estetyki opakowania, proste, czarne zakręcane opakowanie dobrze opisane. 100 ml produktu zapewniam, że wystarczy na bardzo długo, ponieważ niewielka ilość pasty naprawdę wystarczy aby osiągnąć taki efekt jaki sobie zamierzyliśmy. 
ładnie unosi włosy u nasady, po mimo, że producent zapewnia nas o ekstremalnym utrwaleniu fryzury, produkt według mnie jest bardzo plastyczny.
 Dodam , że pasta bardzo ładnie pachnie dlatego bardzo przyjemnie się ją nakłada:D


Koszt takiej pasty jest niewielki także myślę, że każda z nas spokojnie może sobie na nią pozwolić;) 8,90 zł - tyle wynosi;)

 A co mówi nam producent?

 Styling pasta matowa ekstra mocna. Doskonale akcentuje wyrazistość fryzury, podkreśla pojedyncze pasemka, kosmyki, loki. Nadaje trwały, ale super elastyczny efekt utrwalenia, zawiera filtr UV i składniki aktywne, które chronią włosy. Nadaje włosom elastycznej tekstury, zapewnia trwały efekt o matowym wykończeniu.

Sposób użycia: Niewielką ilość preparatu rozetrzyj na dłoniach i palcami modeluj pożądaną fryzurę. Może być stosowana na suche i mokre włosy. Pasta najlepiej sprawdza się na włosach krótkich i półdługich.


Jestem ciekawa czy znacie ten produkt, a jeszcze bardziej jestem ciekawa czy lubicie używać tego typu kosmetyków. Ja chyba powoli się do nich przekonuję, odpowiednie umiejętności i nie taki diabeł straszny. Jak widać do pewnych rzeczy trzeba dojrzeć, nawet do nakładania pasty do włosów:D

Tymczasem pozdrawiam i już niebawem zapraszam na kolejnym post w którym to pokażę co ostatnio testowałam razem z innymi ambasadorkami Ofeminin:D

40 komentarzy:

  1. Trochę się boję takich produktów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, nie taki diabeł straszny. Też się bardzo bałam ale jak widać nie potrzebnie

      Usuń
  2. Niestety nie znam tej firmy ale też i nie używam takich past;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę, też dłuższy czas nie eksperymentowałam z układaniem włosów

      Usuń
  3. Ja lubię pasty mam swoje włosy bardzo cienkie więc staram się im dodać troszkę "obiętości" także skorzystam i zakupię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz to bardzo mnie to cieszy, że pomogłam w wyborze

      Usuń
  4. Ale piękny blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam, że takie cudo istnieje, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam ;o
    Ale troszkę się boje takiego typu produktów
    Pozdrawiamy, xxx
    Nasz blog ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na początku się bałam ale od czasu do czasu nabrałam wprawy

      Usuń
  7. Ja jakoś nie bardzo umiem używać takich produktów ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie stosuję produktów jeśli chodzi o układanie włosów. Moje i tak się wyprostują po swojemu ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zazdroszczę bop moje sie puszą i muszę poźniej je okiełznać;)

      Usuń
  9. ja jak dziewczyny wyżej nie bardzo lubię takie specyfiki;/ ale zdjecia jak zwykle mi sie bardzo podobaja;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na stronce Tenexu bywam bardzo często ale tego nie widziałam, musze nadrobić zaległosci:D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za patami, żelami itp;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam, że nie słyszałam o niej;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda bardzo zachęcająco;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ładnie pachnie to chcę;) lubie jak kosmetyki ładnie pachną

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego produktu. Ja lubię puder do włosów używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja wlasnie nigdy pudru nie uzywałam:D musze sie ogarnąć:D

      Usuń
  16. Takie pasty kompletnie nie dla mnie :)
    Pozdrawiam Cię :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie tylko lakier i to w ostateczności :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy jeszcze nie używałam takiego produktu do włosów zastanawiam się czy moje kudełki będą go akceptować, jest tania to spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś nie ciągnie mnie do takich past :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam nigdy okazji uzywać tego produktu :D Ani produktów tego typu. Chyba nie potrzeba mi. :D

    OdpowiedzUsuń