Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Jak widać za oknem lato zawitało do nas na dobre. Rankiem budzi nas piękne słonko i wtórujące sobie ptaki. Uwielbiam takie poranki i taką pogodę.  A dziś chciałabym Wam pokazać kolejny bardzo ciekawy kosmetyk jaki znalazł się w przesyłce od marki Jadwiga.  Mianowicie mowa tu o tytułowym mydełku melisowo -sosnowym


Mydełko melisowo - sosnowe przeznaczone jest do pielęgnacji naszych stóp przed różnymi domowymi zabiegami jak pedi, peelingi itp. itd.
Jak zwykle pozwolę sobie zacząć od estetyki - przyznam, że nie byłam zaskoczona wyglądem produktu, ponieważ jest bardzo charakterystyczne dla Jadwigi i nawet jeśli produkt nie byłby podpisany to i tak wiedziałabym do kogo należy. Opakowanie jest bardzo poręczne więc bardzo łatwo można wziąć taką ilość mydełka jaką chcemy. Zapach jest bardzo ładny, ziołowy a jednoczenie bardzo orzeźwiający. 

  
Jak wiadomo nasze stopy w lecie narażone są na wszelkiego rodzaju otarcia , odciski czy opuchlizny, dlatego uważam, że pielęgnacja o tej porze roku jest niezwykle ważna. Zauważyłam , że od kiedy stosuję mydełko moje stopy są bardzo wypoczęte. Dlatego cieszmy się pięknymi stopami w lecie.



DZIAŁANIE:
Doskonale zmiękcza i przygotowuje skórę do zabiegu pedicure i usunięcia zgrubień, martwego i zrogowaciałego naskórka, nawilża. Dzięki zawartości naturalnych olejków eterycznych odpręża, relaksuje, koi, działa przeciwobrzękowo. Naturalny olejek z melisy leczy infekcje bakteryjne i grzybicze, działa antyseptycznie, uspokaja, zaś olejek z sosny likwiduje nadmierną potliwość, odświeża, stymuluje pracę układu krążenia.

ZASTOSOWANIE:
Przed zabiegiem pedicure w celu rozmiękczenia, łatwiejszego usunięcia martwego naskórka i odprężenia moczyć stopy około 10 minut w ciepłej wodzie z dodatkiem mydełka melisowo – sosnowego i soli zmiękczającej.


Ja jestem z niego bardzo zadowolona i szczerze polecam ten produkt nie tylko kobietom. Zapłacimy za niego niewiele ponieważ 16,50 zł co nie jest ceną wygórowana ponieważ produkt ma pojemność 200 ml i wystarcza na bardzo długo. Także śmiało zapraszam do zakupu;)

Przypominam także , że trwa rozdanie także śpieszcie się a rozdanie znajdziecie tu.

Tymczasem zapraszam już niebawem na kolejny post.

Iwona

40 komentarzy:

  1. widziałam je i zastanawiałam się czy je zamówić. To chyba zamowie sobie skoro fajne. A moje stopy są zawsze zmęczone także przyda sie taki relaks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyda bardzo, ja jestem jak do tej pory bardzo z niego zadowolona;)

      Usuń
  2. Zapach sosny totalnie mi nie podchodzi;/ także już nie mogę go kupić;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Jadwigi kupiłam tą maseczkę kaolinową co polecałaś;) faktycznie jest bardzo dobra to może i na mydełko się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo dobrego słyszałam o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam u nich ostatnio na szkoleniu! jestem zachwycona, polecam każdemu. Bardzo przekonałam się do ich kosmetyków mega dobre

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam nosić paski latem, więc ciągle szukam ciekawych produktów do stóp :)
    Ps zapraszam na rozdanie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też kocham sandałki latem ;) i potrzebuję dobrych kosmetyków do stóp;D także zachęciłaś mnie a 16 zeta to nie majątek;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapowiada sie bardzo ciekawy kosmetyk;) kolejny zresztą;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj moje stopy cierpią latem;/ puchną jak małe bańki

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny i przyjemny produkt ;) Tak widac po Twoim opisie, na pewno mi by sie przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ja lubię do Ciebie zaglądać;) a w konkursie oczywiście biore udział;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo na lato ochłoda w sam raz:D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie słyszałam o tym kosmetyku ale na pewno przyda się na lato każdej z nas

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używam oddzielnych produktów do stóp i może to mój błąd :) O produktach firmy Jadwiga słyszałam wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Firma zupełnie mi nieznana :) Teraz kiedy robi się ciepło na prawdę przyda się taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. the skincare is so important,
    what a lovely Review
    and I really like the flatlays.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz widzę ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz słyszę o firmie Jadwiga, o mydełku do stóp też nie słyszałam. Ale patrząc na dobrą opinię i fajną cenę muszę się zastanowić czy nie kupić sobie takiego egzemplarza :)

    OdpowiedzUsuń