Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Jak wiecie doskonale bardzo dużą wagę przywiązuję do pielęgnacji swoich włosów. Każda nowość kosmetyczna jest dla mnie wyzwaniem i kiedy widzę produkt którego nie znałam wcześniej to świecą mi się oczy i muszę to mieć. Już jakiś czas temu dotarła do mnie przesyłka od Swiss Image - przyznam szczerze, że o jej istnieniu nie słyszałam także byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzi u mnie. 


Szampon i odżywka - taka była zawartość opakowania. Przyznam, że była to jedna z "ładniejszych" przesyłek jakie ostatnio wpadły w moje ręce. Produkty były opakowane w ładne klasyczne białe dosyć  solidne pudełeczko i pierwsza myśl jaka mi przyszła to to ,że  jest to świetny pomysł na prezent. 


Oba produkty pachną bardzo ładnie ;) jak do tej pory sprawują się u mnie całkiem przyzwoicie. Włosy nie puszą się, kolor się nie spłukuje ( mam włosy farbowane na czarno) nie mam po nim łupieżu, nie obciąża.  Ma bardzo lekka formułę. Zauważyłam też, że włosy są nawilżone co w lecie jest dla mnie priorytetem. 
Ekstrakt z szarotki alpejskiej jaki znajduje się w produktach regeneruje włosy oraz chroni je przed czynnikami zewnętrznymi a także promieniowaniem UV;)



Podsumowując te dwa cudaki są naprawdę mega dobre a moje włosy są bardzo wymagające i byle czego nie przyjmą bo zaraz atakuje mnie łupież.  Po Swiss Image póki co nie wystąpił i mam nadzieje nie wystąpi. 
Z mojej strony daję mocną 10 i zapraszam do zapoznania się z oferta bo ta jest bardzo bogata i myślę, ze każda znajdzie produkty stworzone dla niej!

Ściskam, Iwona.


27 komentarzy:

  1. o znowu coś fajnego u Ciebie;)
    o firmie niestety nie słyszałam ale chętnie zapoznam się co ciekawego mają;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie słyszałam o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to juz usłyszałaś;) zapraszam do zapoznania sie z ich ofertą

      Usuń
  3. Zapowiada się bardzo ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam szampon od nich co prawda nie do koloru ale równie dobry

    OdpowiedzUsuń
  5. tez niestety nie znam tego producenta;(
    no ale juz znam:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dziś otrzymałam produkty to przetestowania.. jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam o tych kosmetykach ale jeszcze nie miałam okazji do nich dotrzec, może niebawem;)

    OdpowiedzUsuń
  8. własnie zastanawiałam sie jaki nowy szampon kupić;) no to juz wiem:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dwie inne serie i absolutnie je kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam nawet chyba o tej firmie. Dobrze, że kosmetyki od niej sprawdziły się na Twoich włosach i jesteś z nich zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam okazji ich wypróbować, ale zapowiaają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, że Ci się tak dobrze sprawdziły :) muszę wypróbować przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful post dear, I like it :)
    I'm now following you #180, how about follow for follow? ^_^

    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń