Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Czołem dziewuchy;) jakiś czas temu dotarły do nas cudowności w postaci Henny Żelowej, której bardzo ale to bardzo byłam ciekawa. Ja i henna jakoś do tej pory się nie bardzo kolegowałyśmy. jakiś czas temu kupiłam w Naturze hennę też Delii ale mniejszą i w proszku. Przyznam szczerze, że efekt był całkiem niezły a nadmienię, że była to moja pierwsza henna;) no cóż brwi nigdy nie były moja mocna stroną. 


Zawartość tajemniczego opakowania była bardzo interesująca.  Cztery magiczne pudełeczka a w nim pensetka (bardzo urocza swoja drogą) oraz trzy kolory henny : grafit , ciemny brąz oraz czarny.  Pomimo tego, że mam kruczoczarne włosy henna w kolorze ciemnego brązu okazała się dla mnie najodpowiedniejsza. Z pozostałych kolorów korzystają moje koleżanki, którym robię hennę.


Zawartość pudełeczek okazała się równie interesująca: w środku znajdowała się "woda utleniona", żel , mała miseczka oraz aplikator. Podejrzewam, że henny wystarczy na co najmniej 20 aplikacji. Bardzo niewiele wystarczy by osiągnąć zamierzony efekt.


Henna do brwi i rzęs – żelowa – nowoczesny wymiar bezpiecznej koloryzacji brwi i rzęs. Żelowa konsystencja i specjalny aplikator umożliwiają precyzyjne nakładanie preparatu. Kolor polecany dla kobiet o włosach brązowych i ciemny blond. Dlaczego henna do brwi i rzęs Delia Cosmetics, jest niezastąpiona w Twojej kosmetyczce? wygodny sposób na koloryzację brwi i rzęs w zaciszu domowym; metoda idealna dla Pań w każdym wieku; zastępuje codzienne używanie konturówki do brwi; łatwy i ekonomiczny zabieg do samodzielnego wykonania; nadaje brwiom wymarzony kształt i podkreśla oprawę oczu; możesz mieć piękne brwi i rzęsy kiedy tylko zechcesz; jest bezpieczna w stosowaniu, przebadana dermatologicznie. Nowoczesny wymiar koloryzacji brwi – jak z salonu! Profesjonalna jakość żelu koloryzującego. Nowoczesna formuła aktywatora. Idealnie gładki oraz intensywnie koloryzujący preparat. Efekt już po 5 min od nałożenia. Wydajność – do 15 aplikacji. Miseczka i wygodny aplikator ze szczoteczką.



Cena za jaką kupimy produkt jest bardzo zadowalająca w drogerii Rossmann - 14,99 zł (bardzo często bywa ona na promocji).
Jak do tej pory nie sprawiła mi żadnego problemu zarówno przy aplikowaniu jak i uczuleniu czy tym podobne. Poniżej moje oko ;) niestety miałam małego strupka za co przepraszam , efekt jest delikatny ale ja taki lubię. Gdybym miała mocniejszy wyglądałabym jak wiedźma;)  


 Kochana Delio bardzo dziękuję za możliwość przetestowania tego produktu, osobiście jestem bardzo zadowolona - z tego co zauważyłam nie jestem jedyna w tym temacie;)

Ściskam mocno, Iwona 

50 komentarzy:

  1. ładnie wyszło, delikatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo;) niestety ja okropnie nie lubię siebie fotografowac bo wypala obiektyw ;0

      Usuń
    2. Przestań, nie wolno mieć kompleksów;0 jestes piękną kobietą;)

      Usuń
  2. Ja na szczęście nie muszę używać henny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja kocham hennę;)dobrze, że teraz są takie udogodnienia, że mozna w domu robic bez problemu i to ładne;) Twoje sa ładne, delikatne pasują Ci, faktycznie przy twojej czerni mocne brwi nie wyglądały by dobrze

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio kupiłam grafit własnie ten;)
    bardzo dobrej jakości sa te henny, ja jestem zachwycona także popieram Twoją opinię

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam ta hennę ale klasyczną czarną, ja bardzo lubie mocne brwi. U Ciebie nie wygląda to źle, trochę nie w moim stylu ale Tobie faktycznie mocne nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przymierzam się do kupienia jej;) też chcę właśnie braz;) i już wiem, że kupię na bank;) dzięki Iwo

    OdpowiedzUsuń
  7. prezentują się ekskluzywnie;) zachęcasz;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehehe nie wiem czemu patrząc na oczko skojarzyła mi się pewna reklama programu dla dzieci "duzie Oko:D" hihihi

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tej henny - "jeszcze":D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uzywam tych proszkowych, bardzo je lubię ale jak tej jest więcej i na dłużej wystarczy to bardzo chętnie ja kuopię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Żelowej nigdy nie miałam, ja używam czasami na rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Się strupkami przejmujesz;0 ładnie jest;0 też sobie kupie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez uwielbiam hennę ostatnio robię sama w domu ta proszkową z Delii to i w tą się zaopatrzę. A u Ciebie wyszło ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. widziałam ja w Rossmannie i sdię zastanawiałm czy kupić;) to kupie:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ładne zdjęcia;)
    przyciągaja oko;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam kiedyś tej henny do brwi, średnio byłam zadowolona, ale to raczej wina mojego braku wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zawsze mieszam żelową z proszkową. Wówczas efekt utrzymuje się znacznie dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę w końcu i ja zrobić sobie hennę :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie henna utrzymuje się z reguły kilka dni:/ efekt ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwierzysz że ja jeszcze nigdy nie robiłam henny?

    OdpowiedzUsuń
  21. wyszło naprawdę okej :) też muszę sobie zrobić hennę :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń