Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Jak wiadomo każda pora roku, stres czy zła dieta wpływa na niekorzystną kondycję naszych włosów. Ja często narzekam, że przy każdym myciu moje włosy po prostu wypadają. Po mimo, że wypadanie włosów jest zjawiskiem naturalnym, dla mnie jest ono małym dyskomfortem. Jak wiecie doskonale moje włosy są po wielu przejściach i zrobiły się bardzo wymagające jeśli chodzi o ich pielęgnację. O tyle co każda odżywka nie niesie ze sobą większych konsekwencji tak szampony muszę dobierać z większą rozwagą.
Przyznam szczerze, że kiedy dotarły do mnie nowości od Long4lashes byłam bardzo ciekawa ich faktycznego działania. 


Estetyka opakowań charakterystyczna dla Long4Lases i nie ma się co nad tym faktem rozpisywać. Do moich rąk wpadły trzy produkty: szampon, odżywka oraz serum stymulujące wzrost włosów i zapobiegające ich wypadaniu. 
Nie będę ukrywała i pewnie Was to nie zdziwi, że najbardziej do gustu przypadło mi serum i odżywka. Z szamponem miałam najwięcej do roboty z tego względu, że minęło sporo czasu aż moje włosy go zaakceptowały. Na początku była batalia z łupieżem i typową "sianowatością" włosów. Później ten efekt nieco zmalał ale jednak zarówno i szampon i ja się nie zakolegowaliśmy.


Podkreślę jednak, że wszystkie opinie jakie są zawarte na moim blogu są wyłącznie dyktowane moimi odczuciami. Każdy z nas jest inny , ma inny typ włosów czy cery i każdy produkt zadziała u niego inaczej. Podam przykład mojej byłej współlokatorki - Dominika miała tak podatne i tak miękkie włosy , że każdy szampon jaki kupiła był dla niej dobry. Ja niestety tak cudownie nie mam.Ale jestem też zdania, że u niejednej z Was ten szampon będzie strzałem w dziesiątkę. 

Co na jego temat mówi producent?

 Szampon wzmacnia osłabione i łamliwe włosy oraz hamuje ich wypadanie, które związane jest ze zmianami hormonalnymi, genetycznymi, przemęczeniem, stresem, niewłaściwą dietą oraz spowodowane czynnikami środowiska. Tetraxidylum – innowacyjny kompleks składników aktywnych, który stymulując mikrokrążenie, odżywia cebulki włosów i zapobiega ich wypadaniu. Alantoina łagodzi podrażnienia i koi wrażliwą skórę głowy. Szampon wyraźnie poprawia kondycję włosów, zmniejsza łamliwość oraz nadaje im witalność i blask.


Jeśli chodzi o odżywkę i serum to tu pojawiła się wielka miłość;) może o tyle włosy mi nie tak mocno wypadają to pojawiło się mnóstwo ale to mnóstwo nowych zdrowych włosów typu "baby". Nie ukrywam, że nie miałam tej świadomości aż nie pokazał mi mów fryzjer. Co zauważyłam po stosowaniu odżywki i serum? Właśnie , że faktycznie rosną nowe włosy, są nieco mocniejsze i nie ma problemu z rozczesywaniem a co dla mnie najistotniejsze - to to, że włosy nie przetłuszczają się.
  
Odżywka wzmacnia, intensywnie regeneruje i nawilża osłabione włosy z tendencją do wypadania.
Jej receptura zawiera Tetraxidylum – innowacyjny kompleks składników aktywnych, który stymulując mikrokrążenie, odżywia cebulki włosów i zapobiega ich wypadaniu. Betaina i olej ze słodkich migdałów nawilżają włosy, zapobiegając ich przesuszeniu oraz ułatwią rozczesywanie. Alantoina łagodzi podrażnienia i koi wrażliwą skórę głowy. Odżywka wyraźnie poprawia kondycję włosów, zmniejsza łamliwość i przywraca im miękkość.


 Ja osobiście bardzo polecam to serum, i wiem, że zaopatrzę się w nie ponownie. Odżywki zmieniam i kocham testować nowości w tym temacie ale myślę, że bardzo chętnie wrócę do niej ponownie ( to opakowanie już skończyłam). 
Serum jest bardzo wygodne w obsłudze, ponieważ dzięki długiemu dozownikowi dociera w każdy zakamarek i żaden włos w tej kwestii nie jest poszkodowany.

Myślę, że to serum okaże się całkiem przyzwoitym hitem do włosów, bo naprawdę działa tak jak działać powinno;)


Dla osób dbających o swój wygląd niezmiernie ważne są mocne, zdrowe i lśniące włosy. Przez wieki uważane były one za atrybut piękna oraz siły. Z wiekiem nasze włosy stają się jednak coraz słabsze, co prowadzi do ich przerzedzenia, a nawet łysienia. Nie możemy jednak pozwolić by problem ten zapanował nad naszym życiem, skutecznie rujnując nasze samopoczucie i samoocenę. Marka Oceanic stała się prekursorem w walce o piękne i zdrowe włosy. Seria Long4Lashes od lat zdobywa popularność skutecznością w pielęgnacji przede wszystkim rzęs. Od teraz pomoże zadbać również o Twoje włosy. Serum na wzrost włosów Long4Lashes to produkt przeznaczony zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Swoje wyjątkowe działanie zawdzięcza skoncentrowanej formule złożonej z Tetraxidylum oraz alantoiny.


Także moje kochane śmiało testujcie te nowości, uważam , że cała ta trójeczka jest warta uwagi. U mnie nie bardzo sprawdził się szampon ale tak jak wspomniałam to nie oznacza, że któraś z Was go nie pokocha a zapewniam, że tak będzie.

Przypominam, tez o rozdaniu ;) kosmetyki czekają;)------> tu.

ściskam, Iwona
 

47 komentarzy:

  1. Jak dobrze, że ja nie mam problemów z szamponami także z największą przyjemnością go wypróbuje;) jestem fanką serum do rzęs także szampon sie u mnie sprawdzi;)
    całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to super;)
      bardzo mnie ta informacja cieszy;) czekam zatem na efekty jakie uzyskałaś;)

      Usuń
  2. Słyszałam o tej serii dobre opinie, ale jakoś mnie nie kusi :)))
    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie też dużo słyszałam dobrego i ja się skusze chyba na to serum

    OdpowiedzUsuń
  4. o serum do rzęs słyszałam, że jest bardzo dobre tej serii nie znam ale bardzo chętnie poznam bliżej;)dobrze, że u Ciebie się sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też chce to serum!!!
    Mam pięć włosów na krzyż to chętnie je przygarnę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ostatnio te kosmetyki, byłam ciekawa ich działania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie bym przetestowała całą trójkę

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam serum i na wypadanie nie za bardzo pomogło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. tez miałam serum , fakt na wypadnie nie pomaga zbytnio ale tez mam pełno nowych wiec jest spoko

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem bardzo ciekawa jak zadziała u mnie, zaopatrzyłam się w szampon i odżywkę. Jeśli bedzie okey to zakupię i serum;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, o serii do włosów nie słyszałam;)
    widziałam ostatnio, że maja nowości do twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie bym wypróbowała to serum;) nawet dla tych włosów baby;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta marka kusi mnie serum do rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
  14. JESTEM BARDZO ZAINTERESOWANA I ZAINTRYGOWANA ZARAZEM TĄ SERIĄ. SERUM U MNIE SPRAWDZIŁO SIĘ ŚWIETNIE I KUPUJE JE NADAL.

    OdpowiedzUsuń
  15. ale mnie zaciekawiłaś tymi kosmetykami, koniecznie muszę je wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo spodobało mi się to, że nikogo nie zniechęcasz do szamponu, każdy znasz ma inne włosy i u każdego bedzie działał inaczej.
    Za to masz u mnie duży plus

    OdpowiedzUsuń
  17. moje włosy rosną szybko, nie mam jednak nic przeciwko aby rosły jeszcze szybciej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja mama bardzo lubi od nich serum do rzęs - ja niczego nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak tylko wykończę swoje zapasy, z pewnością skuszę

    OdpowiedzUsuń
  20. o pierwsze widzę te produkty, markę kojarzyłam z produktami do rzęs

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo też chcę to mieć hiih, te serum do rzęs muszę koniecznie też kupić :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze wiedzieć takie rzeczy. Serum sama sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń