Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Moi kochani, zakładając blog kosmetyczny bardzo bałam się jak będzie odebrany. Czy ktoś w ogóle zechce mnie czytać. Jak będą wyglądać moje zdjęcia, bo przecież nie umiem ich robić, czy ktokolwiek mi zaufa. Czy dam radę "sklecić polskie zdanie".  Przed tą decyzją towarzyszyło mi wiele emocji.
Podjęłam decyzję by jednak podzielić się swoją wiedzą z innymi. Wiele lat zajmowałam się wizażem i miałam sporo różnych kosmetyków w rękach o których działaniu czy jakości mogłam się spokojnie wypowiedzieć.
Blog działa ja nauczyłam się wielu rzeczy z tym związanych a i Was przybywa i za to dziękuję.


Na dzisiejszego blogera promotora czy reklamodawcę czeka wiele udogodnień z których ja również postanowiłam skorzystać. Początki jak u mnie było nie muszą być trudne.  W takim wypadku pomocną dłoń do nas wyciąga  Akademia Brand Sabbath.  Zapytacie co to takiego jest i jak nam blogerom ma pomóc. Odpowiedź jest bardzo prosta i nie trzeba tu formować wybujałych definicji - jest to bardzo dobre połączenie wyszukiwarki ciekawych i bardzo aktywnych blogów, vlogów z siecią influencer marketingu. Proste prawda?


A co to Akademia?

Akademia jak sama jej nazwa wskazuje...uczy. Uczy jak odnaleźć się w świecie blogosfery można rzecz potocznie taka Akademia online:) Zachęcam do zapoznania się z informacjami jakie tam się znajdują:

 1. Jak pozyskiwać obserwatorów na blogu?

2. Występy gościnne na kanale YouTub

3. Programy do obróbki zdjęć

       4.  Jak zdobyć widzów na YouTube?

 

A uściślając temat chodzi o naukę działań w całej blogosferze. Jeśli chodzi o moją tematykę bloga czyli kosmetyczną zależy mi aby jak najwięcej osób, które mają ochotę założyć w przyszłości blog by nie popełniły podstawowych błędów.



 To dzięki automatycznemu odświeżaniu najnowszych postów twórca w łatwy sposób może znaleźć się na samym szczycie  tzw. "Strumienia Głównego" a co za tym idzie? zostanie on zauważonym przez innych użytkowników, widzów czy też czytelników. Jeśli dany post  zdobędzie zainteresowanie, pozyska szeroko nam znane "lajki" wraz z komentarzami. Dzięki tak prostemu zadaniu nasz "post" będzie utrzymywał sie w czołówce przez długi, długi czas. Każdy użytkownik na swoim profilu ma  wygenerowane ,bezpośrednie i intuicyjne linki do swojego miejsca w internetowej społeczności- dzięki czemu odbiorca po jednym kliknięciu znajdzie się na jego social mediach -typu dobrze znany i szeroko pojęty blog, vlog, "fejs" czy Insta. Dodatkowo, dzięki  temu młodemu i prężnemu serwisowi Brandsabbath.com, każdy bloger  ma  kontrolę efektywności postów poprzez funkcję  jaką są "Statystyki ta funkcja  zawiera liczbę wejść w udostęponione  linki, na które inne osoby weszły za pośrednictwem portalu Brand Sabbath.

W  tajemniczej dla nas na początku zakładce "Giełda" dodawane są różnorakie kampanie reklamowe, w których wziąć udział może każdy zarejestrowany użytkownik portalu, a ilość tych zleceń przypadających na jedną osobę jest nieograniczona - co uważam osobiście za duży plus portalu. Każdy, kto uważa, że dany produkt bądź usługa pasuje do jego twórczości oraz tematyki lub najzwyczajniej w świecie jest zaciekawiony ofertą może podjąć się danego zlecenia. Po ustaleniu  wszelkich warunków współpracy i przetestowaniu produktu lub usługi promotor  publikuje swoją opinię docierając w ten sposób do szerokiego grona   swoich odbiorców.
Podsumowując – Brand Sabbath to ogromne  narzędzie "networkingowe", dzięki któremu każdy  z nas wygrywa.
Portal jest darmowy więc jeśli uważasz, że to miejsce jest dla Ciebie -dołącz do naszej akademii. Przyjmiemy Cię jak swojego;)
Tymczasem serdecznie zapraszam - odwiedź nas, poczytaj, podpatrz i zarejestruj;) Poznamy Ciebie i Twoją twórczość;)


Wasza, I.

2 komentarze: