Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Dawno dawno temu w odległej galaktyce.....;) dotarł do mnie prezent od Delia Cosmetics w postaci trzech cudnych płukanek do włosów. Powiem szczerze, że bardzo żałowałam, że nie będę miała okazji ich przetestować ale nie ma tego złego - poszły w dobre ręce ;)

W skład wchodziły trzy płukanki - srebrna, fioletowa i różowa oraz dwie cudne sprężynki do włosów.
Przyznam szczerze, że paczuszka wyglądała bardzo ekskluzywnie - zresztą czerń i złoto zawsze tworzyło niezły duet;)


Nie ukrywam, że sprężynki zostawiłam dla siebie i korzystam z nich do dziś.
Płukanki powędrowały do przecudownej kobiety o blond włosach, które już tylko czekały kiedy zostaną pokryte pięknym różem.


Na tyle co znam i obserwuję Kingę wiem, że bardzo lubi różowy kolor także oczywistym było, że różowa płukanka została stworzona z myślą o niej:)



Producent sugeruje by na dwa litry wody wlać jedną łyżkę stołową produktu. A o to efekty i odczucia Kingi.

(fotki od Kingi)

A co Kinia na to:

"Trzeba uważać, bo brudzi wszystko;) dałam o  wiele mniej płukanki niż zaleca producent, włosy po płukance jeszcze umyłam szamponem ( bo widziałam, że kolor jest dosyć mocny), włosy są miękkie a kolor chwycił nierówno ale myślę, że to wina koloru włosów-na dole miałam trochę ciemniejszy blond)"


Kingo bardzo Ci dziękuję, że zgodziłaś się zostać moim testującym wsparciem;) Mam nadzieję, że niebawem przetestujemy coś równie fajnego;) serdecznie zapraszam na bloga Kingi- jest świetny sama zachwycam się nim od początku jego powstania-----> zapraszam na  szalonego Blond Bloga.

Płukanki możecie nabyć w Drogeriach Rossmann i Natura ;)

A z Wami do następnego.

Wasza, I.

6 komentarzy:

  1. Nigdy nie stosowałam takich płukanek. Chyba nie dla mnie takie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt jest fajny, włosy blond łatwo przyjmują takie płukanki, ja gdy miałąm zimny jasny blond to chętnie używałam fioletów

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za przemiłą współpracę 😁 a płukanka super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam różową i srebrną. Ostatnio używam różowej, ale efekt jest u mnie mocniejszy, może też przez to, że nie mam bardzo rozjaśnionych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym nie mogła wypróbować, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń