Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Jesień za oknem a przygnębienie nie tylko dopada nas samych ale i nasza cera też zbyt dobrze się nie ma. Dla skóry zmęczonej AA stworzyło nową serię C+ która wpadła w moje ręce.
Nie ukrywam, że kosmetyków AA używam już od wielu lat ze względu jak już wiecie a ja powtarzam to jak mantrę - mam skórę wrażliwą i te kosmetyki sprawdzają się u mnie najlepiej.
Zanim przejdę do omawiania poszczególnych kosmetyków powiem ogólnie, że cała seria zrobiła na mnie całkiem niezłe wrażenie. Nie uczuliła, ładnie współgrała z innymi kosmetykami (patrz - kolorówka) i nie pozostawiła po sobie niedoskonałości.



Jako pierwszy na tapet wędruje Koncentrat 8%. Stosuje się go rano i wieczorem omijając okolice oczu. Jest bezzapachowy i dzięki pipetce jest wygodny w użyciu i bardzo wydajny. Bardzo ładnie się wchłania i nie pozostawia nawet lekkiego filmu co sprawia , że ja np. czuję się bardziej komfortowo gdy nic nie lepi mi się na twarzy.

Stężona witamina C, wnikając w głąb skóry, efektywnie neutralizuje działanie wolnych rodników, przeciwdziałając przedwczesnemu starzeniu się skóry, a także rozjaśnia i wyrównuje koloryt cery. Ekstrakt z aceroli, wiśni z Barbados, uelastycznia i nawilża skórę oraz przeciwdziała jej starzeniu.


Kolejnym całkiem fajnym kosmetykiem okazał się krem na noc. Nie ukrywam , że ja jako typowy leniwiec preferuję kremy typu 2w1 ;) ponastawiam na półce tych pudełeczek a potem albo zapomnę użyć albo używam tylko jednego, no cóż taki lajf;p Ale kto nie ryzykuje ten nie ma, postawiłam zatem dwa opakowania kremów na dzień i na noc;) 
Ten krem akurat stosuję razem z koncentratem na noc, skóra przez noc dobrze wypocznie nie mając styczności z podkładem i dzięki temu efekt jest bardziej dla mnie widoczny, że skóra rano jest rozświetlona i wypoczęta. Jędrna i dobrze nawilżona.


System C FORTE to prawdziwy zastrzyk energii dla Twojej skóry. Zawiera witaminę C, która dociera do wszystkich warstw naskórka, a obecność 4 aktywnych biologicznie form, o zróżnicowanej rozpuszczalności, sprawia, że jest bezpieczna dla skóry. Stymuluje syntezę naturalnego kolagenu, wyrównuje koloryt skóry i przywraca jej promienny wygląd. Dzięki silnym właściwościom antyoksydacyjnym, pomaga chronić przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych (promieniowanie UVA/UVB, wiatr, wilgoć). Kwas azelainowy reguluje proces keratynizacji naskórka, rozjaśnia przebarwienia i wykazuje łagodne działanie przeciwzapalne. Szlachetny olej arganowy dostarcza skórze cennych składników odżywczych, wygładza i wzmacnia jej barierę ochronną.


Drugim pudełeczkiem oczywiście jest krem na dzień. Czyli kolejny zastrzyk witaminy C. Rano przed wyjściem do pracy i nałożeniem makijażu delikatnie smaruję twarz. Krem szybko się wchłania i dzięki temu podkład mi się nie "roluje" , po tym procederze też twarz mi się nie błyszczy a makijaż jest jakby nieco trwalszy ( ale to może tylko moje wrażenie).


System C FORTE to prawdziwy zastrzyk energii dla Twojej skóry. Zawiera witaminę C, która dociera do wszystkich warstw naskórka, a obecność 4 aktywnych biologicznie form, o zróżnicowanej rozpuszczalności, sprawia, że jest bezpieczna dla skóry. Stymuluje syntezę naturalnego kolagenu, wyrównuje koloryt skóry i przywraca jej promienny wygląd. Za sprawą silnych właściwości antyoksydacyjnych – pomaga chronić przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych (promieniowanie UVA/UVB, wiatr, wilgoć). Kolagen oraz kwas hialuronowy wspierają działanie witaminy C i aktywnie walczą z oznakami upływającego czasu, stymulując procesy odnowy naskórka oraz poprawiając stopień jego nawilżenia.

I to by było na tyle....powiem szczerze, że widzę małą zmianę na plus. Nie wyglądam rano jak typowi kartofel bez życia. Buzia prezentuje się bardzo dobrze, jest promienna bez oznak zmęczenia. 
Także zachęcam do zapoznania się z jesiennymi nowościami AA , nie tylko z serią C+, myślę, że każda znajdzie coś dla siebie.

ściskam, 

Wasza - I. 

4 komentarze:

  1. Super, słyszałam, że ten koncentrat jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle zaprezentowane niezwykle apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno nie miałam nic z AA, ale ten koncentrat mnie zainteresował, tym bardzie że nastała idealna pora na kosmetyki z wit C :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm może to coś dla mnie ;) bo z rana moja buzia wygląda na baardzo zmęczoną

    OdpowiedzUsuń