Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Jako, że jesień zawitała chyba już na dobre na naszych ustach zaczęły pojawiać się także jesienne kolory pomadek. Nie ukrywam, że ja od wielu lat jestem zwolenniczką czerwieni. Zarówno kiedyś jak miałam włosy blond tak i teraz uwielbiam malować usta na czerwono. Jest to dla mnie kolor zarówno bardzo seksowny i kobiecy tak i bardzo uniwersalny, ponieważ można go dopasować do niemalże każdej kreacji.


Jak wiecie już z wielu moich wpisów uwielbiam pomadki matowe, połysk pojawia się u mnie naprawdę sporadycznie. Bardzo się ucieszyłam i zaintrygowałam jednocześnie kiedy mogłam przetestować nowość od ADOS. Pomadka ma bardzo klasyczne opakowanie. Czerwona pomadka w czarnej tubie...niby nic nadzwyczajnego a robi wrażenia. Sam kolor pomadki jest bardzo intensywny i bałam się nieco, że będzie i trochę tandetnie wyglądał. Jednak moje opory okazały się zupełnie niesłuszne ;)


Kolor utrzymuje się bardzo długo, nie brudzi i nawet nie bardzo się wyciera, nie ma też w tym przypadku obaw o czerwone zęby. Dla mnie bardzo ważne jest to, że pomadka nie wysusza ust. Ma się wrażenie lekkiego balsamu do ust o nieco trwałym wydaniu.

Co na to producent?

Zapewnia trwały, intensywny kolor i utrzymuje się na ustach nawet do 8 godzin. Dzięki zawartości masła kakaowego i masła shea działa regenerująco i nawilżająco. Formuła wzbogacona o olejek awokado oraz witaminy E i C gwarantuje doskonałą pielęgnację i odżywienie delikatnej skóry ust. Produkt nadaje ustom eleganckie, matowe wykończenie

A to efekt jaki ja uzyskałam. Bardzo lubię sięgać akurat po tą pomadkę po pierwsze ze względu na bardzo ładny kolor a po drugie na jej trwałość. Jednym słowem pomadkowa jesień mi nie straszna.



Jestem ciekawa czy też lubicie czerwone pomadki. Myślę, że każda kobieta ma takową w kosmetyczce. 

Ściskam, I.

6 komentarzy:

  1. Mam. Czerwona pomadka się zawsze przydaje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam czerwonej pomadki. Nie czuję się dobrze w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam mocne kolory na ustach, ten odcień czerwieni jest idealny na teraz

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czerwień, szczególnie w sezonie jesienno-zimowym :). Pomadki nie znam, ale mam już tyle matowych czerwieni, że zdecydowanie należy mi się ban ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie używam takich pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo ładny ale do mnie nie pasuje

    OdpowiedzUsuń