Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Jako, że za oknem już zima mam dla Was kolejny niekosmetyczny wpis a potem wracam do kolorówki;) Zima niestety rządzi się swoimi chorobowymi prawami więc postanowiłam Wam pokazać fajną słodycz która nieco zadba o nasze gardełka. Jak wiadomo  jestem wierną klientka indyjskiego sklepu i tam wyszperałam cuksy solne;)


Przyznam , że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tymi cukierkami. Smak mają bardzo ciekawy lekko słony z połączeniem wyczuwalnej mięty i poziomki. Jest to alternatywa dla osób które nie przepadają za tabsami czy syropem. Lekko koją niewielkie gardłowe dolegliwości. Jest zima i uważam, że warto je mieć przy sobie. Ja swoje już zapakowałam do torebki i korzystam nawet profilaktycznie.


Jak opisuje swój produkt producent?

Połączenie uzdrawiających właściwości soli himalajskiej, ze słodkim aromatem poziomek.
Znakomicie koją podrażnione gardło.
Klimatyzacja, niedostateczne spożywanie płynów(głównie wody) może prowadzić do infekcji gardła powodując jego wysuszenie.  Dlatego tak ważne jest nawilżanie naszego gardła. Bardzo dobrze sprawdzą się ...cukierki! Ssanie cukierka zwiększa wydzielanie śliny i tym samym częstotliwość jej przełykania.  Cukierki solne z 5% solanki soli himalajskiej - zawierają 84 minerały i mikroelementy niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu.
Solanka to roztwór wody z solą, który ze względu na swoje właściwości, stosowany jest przy bólach gardła, nieżytów nosa, jak i górnych dróg oddechowych. Solanka wspomaga oczyszczanie oraz łagodzi objawy bólu gardła.
Cukierki solne to doskonała alternatywa dla tradycyjnych syropów lub tabletek na ból gardła. Odpowiednie dla osób mających problem z "suchym gardłem" oraz dla dzieci.

Skład: cukier, syrop glukozowy, solanka 5%,
Cukierki nie zawierają sztucznych substancji słodzących, ani chemicznych barwników.


Jeśli jesteście zaciekawieni cuksami to zapraszam do buszowania na stronce Magiczne Indie;)

Wasza, I

5 komentarzy:

  1. podoba mi się taka forma dostarczania sobie witamin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post darling, so nice and interesting.
    Enjoy in the weekend!

    New post is on my blog.
    Visit me,Hope see you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  3. O takich jeszcze nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie na szczęście rzadko boli gardło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jak coś chwyta za gardło pomagają mi hallsy i tantum verde ;)

    OdpowiedzUsuń