Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Szczerze powiedziawszy ta maska trafiła do mnie już bardzo dawno, jednak przyznaję bez bicia nie mogłam się za nią zabrać, podchodziłam jak pies do jeża i zawsze w moich rękach lądował inny kosmetyk do zrecenzowania. Tak samo można to porównać do studenta przed egzaminem-wszystko jest ważniejsze niż nauka.



Nie skłamię jeśli powiem, ze natura i rzecz jasna geny niestety po babci obdarzyły mnie obfitym biustem i jest to jeden z moich kompleksów - jedne kobiety marzą o powiększeniu piersi , ja niestety najchętniej bym go zmniejszyła. Niestety nie czuję się z nim dobrze i atrakcyjnie ( cóż może kiedyś uzbieram na doktora Szczyta).

W końcu zebrałam się w sobie i nałożyłam owy produkt i czekam....wiadomo,. że nie spodziewałam się spektakularnych efektów od razu...ale czekam....i niestety zmyłam maskę jeszcze szybciej niż ją nałożyłam....


Po pierwsze maseczka nie pachnie zbyt ładnie....glina jak to glina...ale co najważniejsze, mnie strasznie uczuliła. Jak wiadomo każdy cyc inny jest ale po zmyciu miałam zamiast piersi dwie czerwone bomby;/

Przy nakładaniu trzeba bardzo uważać bo momentalnie zastyga i się sypie....
Kiedy uczulenie mi zeszło nie zauważyłam nic co zapewnia producent, ani nawilżenia ani ujędrnienia;/

O ile maseczki do twarzy są bardzo dobrze tak tu niestety drugi raz po ten produkt nie sięgnę/


Jest to jedynie moja opinia i każda z nas zapewne ma inne odczucia co do tego produktu o których bardzo chętnie poczytam. Piszcie w kom czy spotkałyście się z tą maską..


Wasza. I

6 komentarzy:

  1. Nigdy nie próbowałam tego typu preparatów. Szkoda, że Cię tak mocno uczuliło ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę maseczkę na biust.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, to bardzo kiepsko, że nie sprawdziła się u Ciebie ta maseczka. Chętnie wypróbowałabym tego produktu, ale szczerze to trochę boję się takich samych skutków jak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa fragmenty swojego ciała, które uwielbiam to dłuugie włosy i biust. Jednak jeszcze nigdy nie próbowałam położyć na nim żadnej maseczki. Teraz już na pewno nie spróbuję. Mam nadzieję, że uczulenie szybko zeszło, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku, szkoda, że Cię uczuliła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedobrze... Swoją drogą, nie wiedziałam, że Dermaglin ma w ofercie taką maskę :)

    OdpowiedzUsuń