Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Nie mogłam się doczekać kiedy przyprawy w moim domu dostaną swoje stałe miejsce. Dobrze, że Ikea znajduje się bardzo  blisko miejsca gdzie mieszkam także odpowiednie słoiczki zostały tam właśnie zakupione. 

Jeśli chodzi o etykiety to zakupiliśmy jakiś czas temu w Lidlu etykieciarkę ;) 

Przyprawy kupowaliśmy w różnych miejscach na jarmarkach , na festynach w specjalnych sklepach tego typu zakończywszy na hipermarketach. 

Im dziwniejsze przyprawy tym my bardziej się cieszyliśmy;) 

Nie wiem jak Wy ale ja kocham zapachy przypraw. Za każdym razem jak otwieram jakikolwiek słoik najpierw muszę powąchać;) no taki nawyk;)



Każdy ma jakiegoś bzika;) naszym akurat między innymi są przyprawy;) Dzięki temu, że mamy aż taką ilość przypraw to używamy bardzo mało soli a czasem i w ogóle;)

Też lubicie przyprawy?

I.

12 komentarzy:

  1. Codziennie korzystam z przypraw podczas przygotowywania obiadu, trzymam je w podobnych słoiczkach, ale nie w takiej ilości jak Twoja kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem ogromną fanką przypraw, ale nie mam takiej świetnej półki jak ty, tylko jedną małą :( Jak będę wymieniać meble w kuchni to obowiązkowo strzelę sobie wielką półkę na przyprawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, opadła mi szczęka, w nowym mieszkaniu też będę chciała mieć tak zorganizowane przyprawy. obecnie trzymam saszetki / paczuszki w koszyczkach plastikowych ale szukanie odpowiedniej zajmuje sporo czasu a tu są wszystkie na wierzchu

    OdpowiedzUsuń
  4. I to bardzo!!! Wielkie wow!!! I ten porządek... Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. taką kolekcję chciałabym u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, jeszcze nie widziałam u nikogo tyle przypraw. Ja to bym nie wiedziala na końcu co do czego używać. Życzę, żeby kolekcja się powiększała :)

    OdpowiedzUsuń