Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Tego kosmetyku chyba nie muszę przedstawiać. Przynajmniej większość z Was już o nim słyszała albo i nawet miała z nim do czynienia. Koncentrat cynamonowo-kofeinowy ma nam pomóc w zlikwidowaniu tak zwanej skórki pomarańczowej, która jest zmorą większości kobiet. 
Zacznę moim tradycyjnym zwyczajem od estetyki opakowania. Ładne dosyć wygodne w obsłudze pudełeczko- przezroczyste dzięki czemu można dokładnie obejrzeć zawartość. Dobrze opisane z bardzo prostą oprawą graficzną. Zapach po otwarciu jest obłędny i bardzo intensywny. 




Należy pamiętać by przy rozpoczęciu kuracji stosować bardzo małą ilość produktu, ponieważ jest niezwykle intensywny a zbyt duża ilość na początek może spowodować podrażnienie skóry!!

Czym jest cellulit i skąd się bierze?


Cellulit - "pomarańczowa skórka" - powstaje na skutek wadliwego funkcjonowania układu limfatycznego, w wyniku czego, następuje odkładanie się w komórkach tłuszczowych niewydalanych z organizmu produktów przemiany materii. Jego powstawanie wiąże się z zaburzeniami równowagi hormonalnej w organizmie, niewłaściwym funkcjonowaniem układu krążenia oraz nieprawidłowościami wewnątrz tkanek tłuszczowych i łącznych.
Cellulit występuje głównie u kobiet w okolicy bioder, brzucha, zewnętrznych powierzchni ud, wewnętrznych powierzchni kolan, pośladków. Pojawia się nawet u bardzo młodych osób.
Zmiany są widoczne w postaci nieregularnych zgrubień, guzków podskórnych. W zaawansowanym stadium cellulitu zmiany stają się bolesne. Cellulit ma tendencję do pogłębiania stopnia zaawansowania. 
Koncentrat cynamonowo - kofeinowy BingoSpa jest preparatem przeznaczonym do profesjonalnych zabiegów w warunkach domowych. Zawiera maksymalną ilość olejków: cynamonowego, pomarańczowego, goździkowego i kofeiny, które są najskuteczniejszymi, aktywnymi substancjami redukującymi podskórną tkankę tłuszczową, która jest odpowiedzialna za cellulitu.
Przyznam szczerze, że jestem niezwykle zaskoczona intensywnością tego koncentratu. Kiedy pierwszy raz zabierałam się za ten produkt niezwykle bałam się jak zareaguje moja skóra. Nałożyłam jak zaleca producent bardzo małą ilość a następnie odczekałam 5 minut. Co wydarzyło się w trakcie? Preparat niezwykle rozgrzewa a nawet momentami aż za bardzo. Zaczęło mnie niezwykle piec. Przestraszyłam się i szybko zmyłam produkt. Moje uda były aż bordowe a ból niesamowity. Jak szybko zaczął boleć tak i szybko przestała a skóra wróciła do normalnego koloru. Więc nie taki diabeł straszny jak go malują. Jak dla mnie ból jest nie do przejścia ponieważ moja granica bólu jest bardzo niska. Ale czego sie nie robi dla urody?;) 
Skóra po całym zabiegu jest bardzo naprężona i efekt niewielki widać już po pierwszym użyciu. Więc podsumowując produkt jest całkiem spoko ;) następnym razem nieco uzbroję się w cierpliwość;)
Jestem bardzo ciekawa jak Wasze odczucia? używałyście?
ściskam, I.

20 komentarzy:

  1. Właśnie wczoraj chciałam go kupić. Teraz wiem, że warto. Lece po niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leć;) pozwolę sobie zażartować " Poczuj to na własnej skórze":D

      Usuń
  2. Hmm... Chyba się go trochę boję :D Jestem z tych, którzy nie lubią cierpieć, nawet dla urody :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mógłby być fajny gdyby tylko inaczej pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten produkt ! Zapach jest przepiękny i działanie jest widoczne tak jak napisałaś po pierwszym użyciu! Muszę do niego wrócić ;)
    Obserwuje i zapraszam do Siebie 💋

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zbyt wrażliwą skórę na takie rzeczy. Kiedyś często używałam kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam problemów z cellulitem, ale jeśli kiedyś się pojawią, z pewnością wypróbuję ten produkt!
    Bardzo fajny blog, również obserwuję :) Joanneaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale pewnie jest super! :)

    Mój blog: www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę, że dla mnie mógłby być zbyt rozgrzewający, kiedyś jak użyłam podobnego preparatu ale z eveline musiałam go szybko zmywać.

    OdpowiedzUsuń
  9. product look impressive & usefull i would love to try it..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń