Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Ostatnio w świecie hybrydowym zrobiło się głośno za przyczyną Marnirouge. Pod tą tajemniczą nazwą ukryła się alternatywna metoda dla miłośniczek zdobienia paznokci. sama uległam wpływom internetów i postanowiłam zbadać zaistniałą sytuację.



Starter jest dosyć spory: podgrzewaczka, oliwka, cliner, pilniczek, polerka, radełko, gumowy patyczek i oczywiście naklejki oraz folia do wygładzania.



Na początku nieco się bałam i przed samą aplikacją obejrzałam kilkadziesiąt filmików na you tube czy faktycznie taki diabeł straszny.




Wszystko jest utrzymane w dziewczęco -różowej tonacji co dodatkowo przyciąga wzrok.

Ja wybrałam następujące wzory naklejek





Znalazły się u mnie wzory chyba dla każdej pory roku, począwszy od niestandardowego baby boomera a skończywszy na bordo.   

Podgrzej ----> dopasuj----> wygładź. Trzy zasady mani w stylu Manirouge. Całość zajmuje około 20 minut i gotowe! 


Jak zrobić Manirouge

1.Przygotuj wszystkie potrzebne akcesoria, aby mieć je pod ręką.
2. Przed aplikacją naklejki Manirouge, bardzo dokładnie odtłuść płytkę paznokcia, używając wacika oraz płynu odtłuszczającego Manirouge.
3. Dopasuj rozmiar naklejki do paznokcia. Przy nakładaniu naklejki, pamiętaj aby nie dotykała skórek paznokcia - ZAWSZE wybieraj mniejszą naklejkę od paznokcia.
4.Przetnij wybraną naklejkę na pół i odklej od podkładu.
5.Używając Manirouge mini heater przez 5-6 sekund podgrzej naklejkę.
6. Przyłóż naklejkę zaokrągloną częścią do nasady paznokcia; aby ją wygładzić:dociśnij w kolejności 1 2 3.
7.Nożyczkami odetnij nadmiar naklejki wystającej poza płytkę paznokcia.
8.Dokładnie i delikatnie spiłuj pilnikiem nadmiar naklejki oraz wypoleruj krawędzie paznokcia.
9. Po wykonaniu wszystkich kroków, utrwal naklejkę na paznokciu, podgrzewając ją  przy użyciu manirouge mini heater.



Jak ściągnąć Manirouge?
1. Nałóż oliwkę Manirouge u nasady paznokcia. Możesz zastosować także olej kokosowy.
2. Podważ naklejkę drewnianym patyczkiem lub ściągaczką.
3. Delikatnie, wprowadzając oliwkę pod naklejkę, ściągnij ją. 
4. Nie odrywaj naklejki siłą, ponieważ możesz uszkodzić swoją płytkę paznokcia.



Proste prawda? A Jakie są wasze wrażenia?

Wasza, I.

6 komentarzy: