Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Zacznę w kilku słowach od mojego hitu, to jest coś co od dawna szukałam by uzyskać zajebisty efekt sztucznych rzęs.  I znalazłam i jak zwykle jestem w tyle bo produkt istnieje na rynku już od jakiegoś czasu. Od dawna nie noszę sztucznych rzęs ale lubię efekt kiedy mam ich wizualnie dużo. Stosowałam różne odżywki by uzyskać lepszy efekt, sprawdziła mi się jak do tej pory tylko jedna z EVELINE , stosuję ją na okrągło i rzęsy faktycznie są w dobrej kondycji. Ale nic chyba nie stoi na przeszkodzie by je dodatkowo podrasować. I z pomocą właśnie przybył mi Fiber Lash. Malutkie drobinki, które po nałożeniu na wilgotny jeszcze tusz dają nam efekt przysłowiowej "Firanki"




produkt jest mega wydajny i myślę, że przy codziennym stosowaniu wystarcza na bardzo długo;)
 Ja nakładam moją ulubioną odżywkę , potem tusz i Fiber. I po długich trudach i znojach efekt wygląda tak:



Czyli całkiem przyzwoicie;)

 Za taki myk wydacie 45 zł klikając na stronkę Kontigo (tutaj) bo to u nich takie wspaniałości;)


Kolejny kosmetyk to kredka do brwi przeznaczona dla Brunetek. łatwa w  użyciu, wygodne opakowanie i fajny kolor. Blenduje się całkiem spoko a i z trwałością jest u niej całkiem nieźle.


Z ceną nie ma tez tragedii bo kredzia kosztuje 14, 50 -----> tutaj


I do kompletu dodaję klasycznego nudziaka. Ukochałam go bo dla mnie to przedziwny cudak;) niby nudziak a nie nudziak na oku robi się lekko różowy. I powiem , że wygląda to całkiem fajnie:) tak do pracy jak znalazł;) Impreza za 10 zeta i delikatny make z głowy;) ------> klik 


Jak widać po opakowaniu wzięłam go w obroty na poważnie i trochę już widać lekki ślad użytkowania na opakowaniu ;/


jestem ciekawa czy już używałyście któryś z tych kosmetyków?


Wasza, I.

9 komentarzy:

  1. Mam podobny produkt "rzęsy w butelce "w komplecie z tuszem, dają nawet fajny efekt choć często kruszą mi się do oka i to mnie wkurza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no może byc to dodatkowym minusem ale u mnie jakos nie ma tragedii

      Usuń
  2. Efekt ccałkiem fajny, ale nakładanie tylu produktów jeden po drugim to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam naturalnie długie rzęsy, ale kocham dodatkowo mocno je wydłużać - niestety ten tusz się u mnie nie sprawdził. Podrażnił oczy i cały czas się osypywał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może gdybym miała dostęp stacjonarny do kontigo z ciekawości kiedyś bym kupiła. Natomiast pojawia się tyle negatywnych opinie na jego temat, pozytywnych również ale więcej negatywnych że jednak nie przekonuje mnie do siebie. W Rossmannie kiedyś kupiłam rzęsy w takim słoiczku i niby było to spoko ale z racji tego że one były białe trzeba było dużo się napracować aby je dokładnie pokryć i żeby nie odznaczały się na naturalnych rzęsach.

    OdpowiedzUsuń