Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Ostatnia niespodzianka od Delii wprawiła mnie niemal w osłupienie. W boxie znajdowało się chyba wszystko co firma posiadała do stylizacji brwi.  Przyznam szczerze, że tak dużego wyboru dawno nie miałam i też nie bardzo wiedziałam za co się zabrać w pierwszej kolejności.





Nie ukrywam, że ten box ujął mnie nie tylko szeroką gamą kosmetyków ale tym, że Delia dając tak szeroki wybór pokazała jak dba o swoje klientki. Nie każdej będzie pasowała pomada, nie każdej Tint i nie każdej henna w kremie. Jednym słowem nie ma bata by nie znaleźć czegoś wedle własnego uznania. 



Ja np nie przepadam za pomadami do brwi, próbowałam się przekonać do nich jednak odniosło to marny skutek. A uwierzcie mi robiłam kilka podejść z różnymi odcieniami. Ale wiem , że moje koleżanki bardzo je lubią więc wkładam je do puli prezentowej;)



Hennę żelową i hennę w proszku chyba tą najbardziej znaną używałam już bardzo dawno i wiem, że sprawują się całkiem fajne i są dosyć trwałe. Prawie każdy produkt dostępny jest w trzech odcieniach także zarówno blondynki, brunetki i czarnule znajdą kolor odpowiedni do cery. 




Z niektórymi kosmetykami jak dotąd się nie spotkałam - jak np korektory do brwi. Wygląda jak tusz do rzes, nie brudzi skóry a brwi są delikatnie podkreślone.  Urzekł mnie też set do brwi. Miałam podobny produkt i wiem, że spisuje się całkiem nieźle. Nie byłabym sobą gdybym nie użyła tego także jako cienia do powiek;) Idąc moim tokiem myślenia - wszystko z czego można zrobić cień do powiek jest ok;) 



Bardzo zainteresowało mnie serum do rzęs i brwi. Ma dosyć gęstą konsystencję , fajnie się rozprowadza na brwiach i jestem ciekawa w jakiej kondycji będą brwi za np miesiąc. 



Dziewczyny a Wy miałyście może przyjemność  testowania takiej mega paki? A może byście chciały jakieś małe rozdanie? Ja bardzo chętnie się podzielę;) C Wy na to?

Wasza I.

11 komentarzy: