Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Nie będę ukrywać, że była to moja jedna z fajniejszych kampanii na którą ucieszyłam się jak dziecko.  Na wieści od Rekomenduj to  o dostaniu się do najsłodszej kampanii aż zapiałam z zachwytu i nie mogłam się doczekać kiedy kurier zapuka do drzwi.



Paczka marzeń dotarła bardzo szybko w nienaruszonym stanie z zawartością o której marzą dzieci nie tylko te małe ale i te nieco większe (tak te po 30 stce też). Rekomenduj to powitało Ambasadorów cudnym listem i jeszcze cudniejszą zawartością. Cały ambasadorki ambaras dotyczył nowosci od WO Soft Eclairs czyli czekolady zatopionej w delikatnym karmelu.



Rekomenduj to nie byłoby sobą gdyby nie dorzuciło do paki paru dobrze znanych hitów jak : Creamy filling, Cream Candies, czy Soft Caramel.



Fajna paka prawda? Nie ukrywam, że Werther's original to jest mój smak z dzieciństwa kupowany na wyjątkowe okazje . Pamiętam mama raczyłą mnie nimi jak nic nie napsociłam. A byłam wyjątkowo psotnym dzieciakiem z anielskim uśmiechem i czarną diabelska dupką;) czyli wszyscy naokoło winni tylko nie ja;) Także ten smak kojarzy mi się wyjątkowo dobrze.


Wiadomo, że za tak cudownym smakiem idzie jakość. Ja akurat jestem fanką mleczaków i wypróbowałam już niemal wszystkie gatunki jakie są i niestety WO bije wszystkie na głowę.
Jeśli chodzi o Soft Eclairs uważam, że wyszło całkiem niezłe połączenie dobrze znanych mi już Soft Caramels i mlecznej czekolady. Nie ukrywam, że wciągają i je się je aż sobaczy się dno paczki. Podejrzewam, że nie jestem sama z tym problemem. Znajomi zadowoleni, ja zadowolona tym bardziej. Mam nadzieję, że nie pójdą w  boczki;)





A jak Wasze wrażenia po tak słodkiej kampanii? Kto testował ze mną? Przyznawać się;)

Dziękuję za cudowne chwile platformie Rekomenduj To!


#mojachwila #mojaslodkachwila #taksmakujekarmel #mojesofteclairs

10 komentarzy:

  1. Te cuksy to smak dzieciństwa:)


    Buziaki kochana:*
    Zapraszam na pastelowy look na moim blogu :)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. od zawsze te cukierki kojarzą mi się z dzieciństwem ;) Cieszę się, że już 3 raz mogłam uczestniczyć w tej kampanii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ci fajnie (słodko) mam nadzieje ze zobaczymy się w Łodzi ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam te cukierki. Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest a raczej była paczka marzeń :P . U mnie wszyscy zakochani w cukierkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też udało mi się zakwalifikować do testów :)

    OdpowiedzUsuń