Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


O diecie sokowej dowiedziałam się z Instagrama....jak o większości kosmetyków, trików urodowych czy też strojów itp.itd....można wymieniać w nieskończoność. Skoro wpadła mi w oko taka nowość, postanowiłam poszperać więcej. Jak wiadomo tego typu impreza  trochę kosztuje bo cena jednodniowej sokowej diety to kwota 76zł.  Chociaż po cichu uważam , że jest trochę warta swojej ceny.



Nie ukrywam, że bardzo lubię tego typu soki i mieszanie ze sobą owoców z warzywami. Soki docierają szczelnie opakowane więc raczej nie ulegają uszkodzeniu po drodze. W środku znajdziemy oprócz soków wkład do zamrażarki ( nie ukrywam, że przyda się do lodówki polowej). Opakowanka są klasyczne, dosyć poręczna nieduża butelka dobrze opisana. Wiemy jak nazwany został sok czy jakie zawiera składniki.  Soki, ponieważ są naturalnie wyciskanie posiadają krótki termin ważności i producent zaleca by spożyć je do trzech dni od otrzymania przesyłki.


Jeśli chodzi o smak soki są przepyszne.....naprawdę. Jenak trudno mi stwierdzić który smakował mi najlepiej. Każdy w swoim guście. Jestem wzrokowcem i jak to klasyczny wzrokowiec o d razu wpadł mi w oko sok w kolorze....czarnym....


Zimowa noc.....mamy maj.....no trudno;) smak soku obłędny...uwielbiam śliwki i daktyle a  smak daktyli był dla mnie dominujący więc bardzo szybko zobaczyłam dno butelki;) 

Jeśli chodzi o przesłanie tej diety, to wiadomo trzeba się trochę pomęczyć  ponieważ cały dzień nie jemy nic innego ani też nie podjadamy w międzyczasie nic.  Zestaw soków ma nam zastąpić wszystkie posiłki. 





Zróżnicowane smaki pozbawiają diety monotematyczności. Czy zauważyłam spektakularną różnicę i zmieściłam się w mniejszy rozmiar spodni? Wiadomo, że nie. Nie ma co się tym łudzić. Ale po jednym dniu można poczuć różnicę jeśli chodzi o samopoczucie i tak zwaną lekkość na brzuchu. Nie czułam się napełniona wodą jak zawodnik sumo, nie czułam, że coś mi zalega na żołądku. Ogólnie fajnie się czułam. Uważam, że każdej z nas przyda się taki detoks raz na jakiś czas na pewno. Ja jestem mega zadowolona i za jakiś czas wracam na SportFood Soki po więcej. 
Szczerze polecam.

2 komentarze:

  1. Bardzo dobry wybor diety sokowej. Sportfood ma swietne produkty jakosciowo co wyroznia ich na rynku I daje gwarancje zadowolenia !

    OdpowiedzUsuń