Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Moja słabość....a nawet wielka słabość to zapachy....jak ostatnio pisałam lubię ich trochę mieć a zapach codziennie mam na sobie inny. Dziś kolejna porcja zapachów które nie opróżnią nam portfela a sprawią wielka radość czyli zapachy do 20 złotych. 


Moja ulubienica to Lilly, słodki dziewczęcy zapach w pięknym opakowaniu. Dosyć trwały. (przynajmniej ja czułam go na sobie bardzo długo). Miałam jakiś czas temu perfumetkę o tym zapachu i bardzo ją lubiłam i wiedziałam , że jak dorwę większe opakowanie to na bank je kupię. 
Bi Es bardzo często można spotkać w Biedrze za niecałe 20 zł. 

Te perfumy bardzo odpowiadają mi na przełomie wiosny i lata ponieważ są bardzo lekkie czyli w sam raz na te pory roku.

Nuty głowy: mandarynka, malina, gruszka, galbanum
Nuty serca: jaśmin, konwalia, gożdzik, roża
Nuty podstawy: drzewo sandałowe, heliotrop, wanilia, piżmo






Kolejna moja zdobycz to nieco mocniejszy bardziej wieczorowy seksowny zapach Love Affair.....



Nuty głowy: śliwka, żółty melon, zielone jabłko, mandarynka
Nuty serca: Lilia, Ylang-ylang, cyklamen, miód
Nuta podstawy: nuty drzewne, paczuli, wanilia, piżmo





Dla mnie jest to bardzo kobiecy zapach idealny na wieczór ale i także w porze raczej jesienno -zimowej....wyostrzając zmysły. Jest to zapach niezwykle romantyczny. Cena również około 20 złotych......



Zapach dla kobiety aktywnej typowy torebkowy dezodorant perfumowany, dla mnie lekko przypomina zapach znanej marki na literę N ;) 


Nuty głowy: bergamota, galbanum
Nuty serca: lawenda, nuty wodne
Nuty podstawy: cedr, sandałowiec

Zapach ten nie wiem czemu kojarzy mi się ze sportem;) koszt to około 10 złotych więc żal nie nabyć;)

Jak powiedziałam nie można obok nich przejść obojętnie;) Jak tylko upoluję coś nowego zapachowego to od razu Wam pokażę;)







8 komentarzy:

  1. niskie ceny,kiedyś często sięgałam po perfumy tej marki,są w sklepach carrefour

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałyby się tak na co dzień,mozns trafić fajny zapach

    OdpowiedzUsuń
  3. Za propozycjami od Bi-Es nie przepadam, ale zapachy od La Rive są również tanie i też inspirowane droższymi ;) A moim zdaniem jakościowo wypadają znacznie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń