Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Ostatnio miałam przyjemność przetestowania nowości od Le Petit Marseillais dzięki jednej z kampanii. ostatnia kampania LPM wystartowała pod hasłem - zmysłowo pachnący duet. W paczce znajdowały się dosyć spore, bo aż po 400 ml żele pod prysznic sygnowane marką LPM o zapachach dla niej - Granat.




" Owoc ten, jest pełen niespodzianek i taki sam jest jego wymykający się jednoznacznym określeniem aromat. Subtelny, lecz wyrazisty. Delikatny, lecz trwały"

To w kilku słowach opisuje producent. Myślę, że w tym przypadku akurat zbytnio z prawdą się nie minął. Zapach faktycznie jest delikatny ale wyczuwalny w dosyć intensywnie. osobiście bardzo lubię owoc granatu w kosmetykach więc zapach mi pasuje. Fajna gęsta konsystencja, nie trzeba dużej ilości kosmetyku by osiągnąć zamierzony efekt. Bardzo miło rozprowadza się po ciele, dając zmysłowy efekt odprężenia. Zapach się utrzymuje dosyć długo. Nie uczula i nie wysusza. A dla mnie to chyba największa zaleta.



Dla niego zapach - Czerwona pomarańcza i szafran

" Współgrają w nim dwie nuty, których natura jednocześnie przyciąga i zaskakuje. Musująco, orzeźwiająco i świeżo!"

Zapach typowy dla mężczyzn, intensywny dla mnie z przewaga nuty szafranowej (lubię!) , nie wiem dlaczego ale ja męskie zapachy uwielbiam i bardzo często podkradam mężowie jego żele (w tym przypadku nie było inaczej). ten żel chyba ma jeszcze trwalszy zapach niż damski. Jest równie delikatny co świeży, także dobrze nawilża i nie uczula.


Podsumowując kampania wyszła całkiem dobrze. My zadowoleni;)  Zapachy ładne, skóa zadowolona;) czego chcieć więcej?
#zmysłowyduet #ambasadorkalpm

2 komentarze:

  1. Czerwona pomarańcza i szafran to wariant, który najbardziej mnie zainteresował, muszę wypróbować ten żel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie produkty! Miałam żel o trochę innym zapachu, ale sprawdził się super. Te na pewno są równie dobre.

    around-nadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń