Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska


Na jednym ze stoisk na #seebloggers była oczywiście Delia. Nie mogłyśmy z Magnetic Lips przejść koło niej obojętnie  by nie cyknąć fotek.  Po bardzo miłej pogadance pani wręczyła nam mały upominek.

Z marką Delia akurat znamy się bardzo dobrze nie tylko z poprzednich testów ale i z mojego zamiłowania do tej firmy. W paczuszce znajdowała się pomadka z najnowszej kolekcji longlasting z błyszczącym wykończeniem, Krem do rąk oraz tusz do rzęs.


O ile bardzo dobrze znam pomadki bo używam ich na co dzień zarówno shine jak i matt ( z matu mam wszystkie kolory - chyba na każdy humor) tak tusz do rzęs i krem były dla mnie nowością.


Tusz Collagen Lash Super Curl Up z silikonową szczoteczką całkiem dobrze sprawdza się do bardzo delikatnych makijaży. Ja preferuję troszeczke inne typy tuszy ale do typowo letniego make up no make up sprawdzi się idealnie. Wygląda przecudnie piękna błyszcząca czerwień dodaje mu elegancji.

Krem Good hand nie powiem troszkę podratował moje bardzo suche dłonie. Zaraz po SeeBloggers włożyłam go do torebki i od tamtej pory mi towarzyszy. Pięknie pachnie i również jest mojej kochanej czerwonej stylizacji. Mam bardzo suche dłonie i skórki i niestety wstyd się przyznać , że nie miałam do tej pory nawyku kremowania rąk ...(bo i po co;/) ale teraz stwierdziłam, że koniec tego dobrego. Odkąd mam świadomość, że jest w torebce nabrałam nawyku nawilżania rąk. Zauważyłam mega poprawę. Dłonie nie są wysuszone a skórki jakby trochę mniej twarde.....także jest progress i jestem z niego zadowolona;)



A jak Wasze wrażenia po testach tego kompletu?


11 komentarzy:

  1. Kremowanie rąk jest bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podkład Delia wzorowany na Catrice i świetnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze ale chętnie kiedyś wypróbuje 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko sięgam po tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super upominki, pomadkę chyba muszę wypróbować, bo ma śliczny kolorek. Ostatnio coraz częściej wpada mi w oko ta firma, widzialam farby cameleo omega - słyszałas coś może o niej? Bo kolorki ma super i zastanawiam się czy nie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń