Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Ostatnio mało było u mnie o włosach. Więc dobrze słów kilka na temat marki You Niverse, którą miałam ostatnio przyjemność gościć u siebie na włosach dzięki uprzejmości drogerii KONTIGO.


Zacznę od tego , że ostatnio moje kudły były w bardzo słabej kondycji. Upały oraz trochę stresu w pracy niestety zrobiły swoje. Postanowiłam na jakiś czas a konkretnie na jakieś trzy miesiące wstrzymać się w kwestii farbowania włosów, prostowania i suszenia suszarką. Pielęgnacja, pielęgnacja i jeszcze raz pielęgnacja.  Farbuję włosy na czarno a naturalnie mam też ciemne włosy więc odrost aż tak nie rzuca się w oczy także da się generalnie spoko wyglądać.

Wracając do koloru włosów. W przydziale do testów przypadła mi seria do utrwalenia koloru o zapachu wiśni oraz maska nawilżająca banan i pestki moreli. Zapach zarówno wiśniowy jak i banan -morela są po prostu obłędne!!!!!! nie ukrywam, że ma się ochotę to zjeść;p

Szampon, nie powoduje u mnie łupieżu a niestety mam  do tego skłonność to już generalnie duży plus.  Chroni przed promieniowanie UV. Lekko "napędza kolor" także nie widać by był już wyblakły jak w moim przypadku. Fajnie nawilża i dodaje włosom dodatkowego blasku dzięki keratynie oraz  ekstraktowi z wiśni.Nie obciąża dodatkowo włosa. Cały proces mycia włosów jest bardzo przyjemny ze względu na intensywny zapach kosmetyków (jeśli komuś to oczywiście nie przeszkadza).
Jednak staram się używać go rzadko ze względu na zawartość SLS.


Odzywka utrwalenie koloru wiśnia - bardzo delikatna, nie obciąża włosów, bardzo dobrze nawilża i fajnie się spłukuje nie zostawiając tłustego filmu jak niektóre odżywki po mimo intensywnego spłukiwania. Fajnie regeneruje końcówki. Dodatkowo gdybyśmy miały szampon z innej serii odżywka także zawiera ochronę UV.

Nawilżająca maska do włosów - nie ukrywam, że chyba ją polubiłam najbardziej. Pomijam już fakt świetnego zapachu ale ta maska bardzo podratowała moje włosy. Bardzo dobrze nawilża i wygładza, Włos jest bardzo błyszczący i elastyczny. Jednak producent zaznacza by nie szaleć z nią przy każdym myciu a stosować dwa razy w tygodniu. Dodatkowym atutem tego kosmetyku jest zawartość Panthenolu oraz olejków jak macadamia czy kokos.


Podsumowując to bardzo fajna seria to stosowania od czasu do czasu. Ja tak jak powiedziałam najbardziej podpasowały mi maska i odżywka.

Jestem ciekawa jak wyniki Waszych testów dziewczyny ;) piszcie!



*opinia o produktach to tylko i wyłącznie moje odczucia. Nie są one narzucone przez Kontigo ze względu na produkty darmowe. 

3 komentarze: