Eteryczny Świat by Iwona Wolanin-Zgierska



Na #SeeBloggers zakolegowałam się z jedną z ciekawszych marek. Wcześniej niestety nie miałam z nią styczności ani wiedzy na jej temat.  Tym bardziej ucieszyłam się z kosmetyku jaki przypadł mi w udziale - kremu pod prysznic z serii hipoalergicznej.


Dlaczego zdecydowałam się akurat na ten krem? a niestety zostałam zmuszona przez alergie, które mi ostatnimi czasu towarzyszyły. Jakiego kosmetyku bym się nie dotknęła moje ciało obsypywała pokrzywka mimo , iż niektórych używałam non stop i nic się nie działo. Postanowiłam sprawdzić czy ten kosmetyk mimo , że przeznaczony jest dla alergików nie wywoła u mnie przykrych niespodzianek.



Krem przepięknie pachnie, jest bardzo delikatny i świetnie nawilża skórę.  Nie zawiera SLS, jest bez dodatku mydła i bez alergenów zapachowych. Zawiera za to ekstrakt z Lnu który wpływa nawilżająco i łagodząco na skórę a Echinacea łagodzi podrażnienia. Nie ukrywam, że bardzo polubiliśmy się i zostaniemy przyjaciółmi;) nie uczula a to dla mnie bardzo ważne. 

Dodam, że na #seebloggers miałam okazję uczestniczyć w warsztatach  robienia własnego kosmetyku myjącego. Do wyboru miałyśmy szereg kolorów zapachów i dodatków, które łączyłyśmy z gotową już bazą. Każda z nas dostała imienną buteleczkę z własnym kosmetykiem myjącym jeden kosmetyk oraz sporo próbek( Pani  Nutka mówiła, że może on posłużyć nam jako mydło lub żel pod prysznic.) Bardzo fajne doświadczenie i Panie na stoisku przemiłe. Z wielką pasją i niezwykle ciekawie opowiadały o marce i o kosmetykach.

(zdj: Nutka Fitokosmetyki)

Jestem ciekawa jaki kosmetyk przywiozłyście ze stoiska Nutki?


ściskam i życzę słonecznego piątku;)

2 komentarze: